Hele tlumiče jsou o experimentování. Já se tím nikdy ani moc nezabýval. Jen čas od času přeplnit, aby fungovali jak mají. Zde na fóru je už pár diskusí, tak si to přečti
http://www.rc4x4.cz/topic10930.html. Pár věcí je zajímavých, co se vše dá. Já mám pístky Gmade na zadku s 3 otvory a na předku 2 otvory. My jezdíme pomalu a spíš nám jde o to aby tak nějak protekl olej rychle. Kdyby to protékalo pomalu, tak by to nějakou vteřinu trvalo a plácnu příklad, když najede přední kolo na kamen a nakříží to, tak pomalý průtok by nahýbal kastly zbytečně k zemi a mohlo by se vozidlo snadněji převrátit, než se pístek dostane do horní pozice. Já mám olej LRP 35W což je z těch řidčích. Přední mám 2 kanálky schválně, protože je předek dost těžký a při skokách a dopadech to dle mě pomůže, aby nešli tak rychle na doraz a pomohli dopad ještě lépe ztlumit. Při pomalé jízdě a křížením makají stále v pohodě a protéká olej stále vcelku rychle. Tužší ani moc nechci z důvodu, aby se při našem kravení a tvrdých dopadech nedral olej velkým tlakem ven.