Uživatelský avatar
modrejpupek
Nově příchozí
Příspěvky: 57
Registrován: 04.08.2014 11:54
Bydliště: Sezimovo Ústí

Re: Torque twist - vyřešeno

Dal jsem tam podložky jako Ty. Ve předu mi ke kolizy dochází a to potom, co jsem si pohrál s nastavením řízení tak, aby to šlo do maximálního rejdu. Původní nastavení ze stavebnice nezatáčelo na max.
Vaterra Ascender@Chevrolet Blazer K5
Traxxas Telluride@Jeep Wrangler
Uživatelský avatar
Milan3528
Píšu hodně
Příspěvky: 1063
Registrován: 05.05.2015 18:54
Bydliště: Cvrčovice-Pohořelice

Re: Torque twist - vyřešeno

modrejpupek píše:Dal jsem tam podložky jako Ty. Ve předu mi ke kolizy dochází a to potom, co jsem si pohrál s nastavením řízení tak, aby to šlo do maximálního rejdu. Původní nastavení ze stavebnice nezatáčelo na max.


Tak to potom ano.Já mám řízení bez úprav a kolize tedy nemám.Zdá se mi,že to zatáčí dost dobře,tak to asi řešit nebudu.A tak se ti ti značně zlepšilo to naklánění...Já jsem nadmíru spokojen.
Uživatelský avatar
Taurus84
Častý přispěvatel
Příspěvky: 525
Registrován: 06.07.2014 17:49
Bydliště: Malinovo

Re: Torque twist - vyřešeno

Budem to musieť už poriešiť aj ja. Z čoho máte tie trubičky?
Uživatelský avatar
modrejpupek
Nově příchozí
Příspěvky: 57
Registrován: 04.08.2014 11:54
Bydliště: Sezimovo Ústí

Re: Torque twist - vyřešeno

já použil ty prodlužovací kusy co byli na linky. Jak jsem dělal jiné na přední nápravu, tak mi zůstali. A na vymezení u linku, jsem uřízl kousek trubičky
Vaterra Ascender@Chevrolet Blazer K5
Traxxas Telluride@Jeep Wrangler
Uživatelský avatar
flateric
Častý přispěvatel
Příspěvky: 578
Registrován: 18.05.2011 0:00
Bydliště: Stupava

Re: Torque twist - vyřešeno

Dnes som do svojho maraudera zabudoval tuto vecicku co posunie zadne linky o 10mm nahor
http://www.jcautodesign.com/upper-link- ... rulr1.html

A torque twist tym zmizol! Definitivne.. Ani naznak po kruteni..
Axial scx10 jeep rubicon
Vaterra slickrock
TF2 hilux by mrak
Vaterra ascender Marauder (d90 v štýle Tomb Raider)
Jeep YJ na TF2 swb v plane
Hardbody rubicon v pláne
Uživatelský avatar
modrejpupek
Nově příchozí
Příspěvky: 57
Registrován: 04.08.2014 11:54
Bydliště: Sezimovo Ústí

Re: Torque twist - vyřešeno

Zajímavý. Já zkusil něco podobného Homemade, ale změna uchycení linků mi vůbec nepomohla :-(
Vaterra Ascender@Chevrolet Blazer K5
Traxxas Telluride@Jeep Wrangler
Uživatelský avatar
Mira
Veterán fóra
Příspěvky: 4442
Registrován: 20.05.2013 15:31
Bydliště: Rudolfov

Re: Torque twist - vyřešeno

OT

..me dycky strasne bavi, kdyz oteviram tady tuto vlakno a nez se to vodevre tak mi roztahne hubu od ucha k uchu ten nadpis - pomlcka vyreseno :-D :-D ale nechte to tam, ja se dycky rad pousmeju :hura:
Uživatelský avatar
Milan3528
Píšu hodně
Příspěvky: 1063
Registrován: 05.05.2015 18:54
Bydliště: Cvrčovice-Pohořelice

Re: Torque twist - vyřešeno

Mira píše:OT

..me dycky strasne bavi, kdyz oteviram tady tuto vlakno a nez se to vodevre tak mi roztahne hubu od ucha k uchu ten nadpis - pomlcka vyreseno :-D :-D ale nechte to tam, ja se dycky rad pousmeju :hura:


A jak jsi to vyřešil ty ??? 8o
Uživatelský avatar
Mira
Veterán fóra
Příspěvky: 4442
Registrován: 20.05.2013 15:31
Bydliště: Rudolfov

Re: Torque twist - vyřešeno

Koupil jsem axiala.






Boooze, humor, ne?
Uživatelský avatar
Milan3528
Píšu hodně
Příspěvky: 1063
Registrován: 05.05.2015 18:54
Bydliště: Cvrčovice-Pohořelice

Re: Torque twist - vyřešeno

Mira píše:Koupil jsem axiala.






Boooze, humor, ne?


Já su šťastné jak Venclovský po překonání kanálu že už se mě to nekříží a ty si z toho děláš prču !!! :-D
Uživatelský avatar
Plexix
Nově příchozí
Příspěvky: 25
Registrován: 03.09.2014 7:44
Bydliště: Praha Horní Měcholupy / Mnichovice

Re: Torque twist - vyřešeno

flateric píše:Dnes som do svojho maraudera zabudoval tuto vecicku co posunie zadne linky o 10mm nahor
http://www.jcautodesign.com/upper-link- ... rulr1.html

A torque twist tym zmizol! Definitivne.. Ani naznak po kruteni..


Tak jsem tuhle věcičku na změnu uchycení zadních linků taky namontoval a co se torque twistu týče žádná změna. Možná o malinko se to zlepšilo, ale fakt téměř neznatelně. Mám standartní tlumíče uchycené vzadu do A a vepředu do V. Co se týče jízdních vlastností tam taky žádnou změnu nepozoruju aspoň tedy na běžným povrchu. Na hladký strmý plochy jsem s tím zatim jezdit nezkoušel :-)
Navíc uvidím co to vydrží protože pod uchycením linku kde je materiál zeslabený v místě přechodu přes horní hranu rámu se to ohýbá. Takže oba ty držáky se zavírají směrem dovnitř :-(
Vaterra Ascender Blazer K5
Uživatelský avatar
Plexix
Nově příchozí
Příspěvky: 25
Registrován: 03.09.2014 7:44
Bydliště: Praha Horní Měcholupy / Mnichovice

Re: Torque twist - vyřešeno

Hoši mam trochu dilema s tlumičema. Určitě Gmade, ale teď jaký :-) :-) XD Piggyback , asi super, ale přijdou mi zbytečný na expe auto. Rychlost vcelku žádná takže nějaký všemožný seřizování..... no nevim :-( ale vyloženě se jim nebránim. Koukal sem ještě na Gmade Team Zero jsou delší, sice jen o 1mm a mají o 4mm delší chod než všechny ostatní. Pak samo ještě XD Diaphragm a XD Aeration. Tak co myslíte :HOPS: :HOPS:
Vaterra Ascender Blazer K5
Uživatelský avatar
modrejpupek
Nově příchozí
Příspěvky: 57
Registrován: 04.08.2014 11:54
Bydliště: Sezimovo Ústí

Re: Torque twist - vyřešeno

stejně jako Plexix přemýšlím o GMADE. Pořád pokukuji po Piggyback, ale nevím zda to pro Expedičně/trialové auto není zbytečné
Vaterra Ascender@Chevrolet Blazer K5
Traxxas Telluride@Jeep Wrangler
paja128
Nově příchozí
Příspěvky: 1
Registrován: 28.01.2010 0:00

Re: Torque twist - vyřešeno

Pánové... řešíte tu neřešitelné. převodový poměr v rozvodovce (pro někoho dif) je 1:2. Což je opravdu málo a proto se auto bude vždy naklánět. Např axial ma cca 1:3, což je o polovinu víc.
Uchycení tlumičů dále od středu náprav je jediná a správná cesta, ale je to opět kompromis - zhorší se křížení (síly i velikost)...
Uživatelský avatar
Lukas
Uživatel
Příspěvky: 243
Registrován: 04.02.2010 0:00
Bydliště: Brno-venkov

Re: Torque twist - vyřešeno

modrejpupek píše:stejně jako Plexix přemýšlím o GMADE. Pořád pokukuji po Piggyback, ale nevím zda to pro Expedičně/trialové auto není zbytečné


Můj názor je, že záleží na hmotnosti. Pokud bude auto těžší, Piggyback se vyplatí, protože si můžeš relativně lehce nastavit jak se to hodí.
U lehkýho modelu jsou asi i zbytečný...
Moje galerie: http://defdrive.rajce.idnes.cz/
Moje auto:
Defender Brad 110 black

Zpět na „Vaterra Ascender“