Uživatelský avatar
Slick7
Píšu hodně
Příspěvky: 1045
Registrován: 27.02.2011 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

Tuning alu C hubb Axial

Tak už je hotové řízení, poloosy, zpevňovací vložky, tak co se pustit do tuning alu Céček? :-p

Tady je jeden můj návrh, ale už teď vím, že takhle to finálně vypadat nebude. Tak trochu bych vás chtěl zase zapojit do vývoje tohoto dílu, aby jsem se pokusil vytvořit výrobek s co nejlepšími vlastnostmi a použitím.

Obrázek
TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.
Uživatelský avatar
PitaW
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2181
Registrován: 29.08.2011 0:00
Bydliště: Vimperk
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: Tuning alu C hubb Axial

Ty vložky náprav se mi Martine začali hodně líbit. Tuhle mi o tom povídal v Plzni na závodech Tommyprodej, pak jsem na to koukal zde. Těhlice a poloosy od Tebe, teď nemají žádnou vůli a jediné co se drobet kinklá jsou "C"huby a na to by mohli být vložky super.

Ke Tvým novým "C"čkům není co vytknout. Jen mě bych místo těch dvou otvorů dal pouze drážku. To by bylo fakt bezva. Já si na Tacomě rád pohrávám i s odklonem kol a zatím nebyla jiná možnost, než prodlužovat složitě linky. Tím ale víc zlomit kardan a tím jeho větší namáhání. Být tam ta drážka, tak by se to dalo krásně, pohodlně a jednoduše štelovat na autě, bez jiných úprav. Co si budem povídat, tak tyto šrouby jsou hlavně kvůli zabránění výsuvu "C" z nohavic náprav.
AXIAL SCX10:HPI GTI550, DSYS MDD90A,Spektrum DX3C,Tlumiče 100mm,Hitec HS-7954SH,Interco IROK,2x naviják,4950g
http://pitaw.rajce.idnes.cz/SCX10_Honcho-Jak_sel_cas/#
http://www.youtube.com/watch?v=DdOn6PrH ... lIKSWrnKoq
Uživatelský avatar
Slick7
Píšu hodně
Příspěvky: 1045
Registrován: 27.02.2011 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: Tuning alu C hubb Axial

Tak tak, přemýšlíme stejně, já chci na nových C hubech vynechat ty boční drážky, které tam jsou kvůli plastovým nálitkům na nápravě se závitem, takže pokud by tam nebyly, musely by se na nápravě nálitky odstranit, ale nemělo by to na nic vliv, protože ty závity se stejně strhnou a hodně lidí si je nahrazuje právě těmi ocelovými vložkami. Za další bych zvětšil úhel záklonu, cirka na 9° a za další, oproti originál alu C hub od Axiálu, tam nebudou díry se závitem na zajištění polohy, ale průchozí díry.
TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.
Uživatelský avatar
Slick7
Píšu hodně
Příspěvky: 1045
Registrován: 27.02.2011 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: Tuning alu C hubb Axial

Místo děr udělat jen drážku, aby se dal nastavit záklon ve více stupních není špatný, ale tady bych měl strach z toho, že když to jen lehce povolí, tak ti to bude dělat bordel. Já bych měl lepší návrh, drážku ano, ale spíš by to vypadalo, jako několik děr těsně vedle sebe a propojených v drážku, ale né s hladkým okraje, to znamená, že můžeš nastavit několik stupňů záklonu, ale při povolení šroubku, se to nepootočí. Napsal jsem to srozumitelně? :-p
TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.
Uživatelský avatar
PitaW
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2181
Registrován: 29.08.2011 0:00
Bydliště: Vimperk
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: Tuning alu C hubb Axial

Mě už to Matrine také napadlo, že by s drážkou hrozilo pootočení za jízdy. Jenže na toto místo zas takový tlak na otočení "C" není a s tvými vložkami se to nemůže hnout. Já to beru tak, že kolik se tam vejde direk? 2-3? A to bude stejně každý otvor 3,5mm od sebe na středy děr a to je hrozně moc a bude to nutit dát na první či druhou dirku a už se budou muset štelovat délky linků, aby každý uživatel dosáhl svého. Já si budu stát za drážkou a ještě bych přidal díru se závitem na vrchní plošce "C"čka na červík, který by aretoval pootočení a zároveň vyklání "C" hubu :-p
AXIAL SCX10:HPI GTI550, DSYS MDD90A,Spektrum DX3C,Tlumiče 100mm,Hitec HS-7954SH,Interco IROK,2x naviják,4950g
http://pitaw.rajce.idnes.cz/SCX10_Honcho-Jak_sel_cas/#
http://www.youtube.com/watch?v=DdOn6PrH ... lIKSWrnKoq
Uživatelský avatar
tomyprodejcz
Píšu hodně
Příspěvky: 1346
Registrován: 03.03.2015 11:18
Bydliště: Rakovník

Re: Tuning alu C hubb Axial

Ahoj připojím se svým poznatky do diskuze, mám už cca měsíc wraitha a má kovové nápravy i céčka . A právě na těch céčka už je udělaná drážka pro nastavení odklonu i přes to že jdou céčka do kovových náprav dotáhnout až na krev a použil jsme středně silné lepidlo na závity, tak na té straně kde je delší poloosa se mi to neustále povoluje a musím jí za jízdy několikrát přetáhnout, druhá strana drží bez problémů, podlě mě je to určitě spojené s tou delší poloosou a větším tlakem na céčko. U scx10 mám ty výplně náprav a céčka dotažené na krev bez nějakého lepidla a vůbec se toho za jízdy nedotýkám a když to občas jen zkontroluji nic není povoleno, osobně bych byl taky tedy pro drážku, ale nechám to na větších koumácích tohle jsou jen moje osobní zkušenosti :-p ;-)

Obrázek
Gerard - Axial Wraith Božoléé power
Prcek- Axial Scx10 (Honcho)
Ať je léto, nebo zima v Brdech je vždy prima :-)
Uživatelský avatar
poschlmartin
Píšu hodně
Příspěvky: 1223
Registrován: 14.07.2012 0:00
Bydliště: kousek od ČK

Re: Tuning alu C hubb Axial

Nejsem si úplně na stopro jist, zda jsem to správně pochopil, ale drážka netřeba - neboť je limitující - otvor na aretační šroub stačí jeden (nastavím a nevyhovuje, povolím, nastavím jinak) a teprv poté co naleznu optimální řešení, zaaretuji a otvor proženu do těla nápravy a pak zajistím šroubem přes onen jeden otvor??? Nevýhoda = provrtání korpusu nápravy, ale vadí to někomu???
Uživatelský avatar
Woyta
Píšu hodně
Příspěvky: 1062
Registrován: 06.11.2013 21:28
Bydliště: Hořice

Re: Tuning alu C hubb Axial

Spis bych byl pro ty propojene dirky tesne vedle sebe aby se propojovali. Pak by tendence k protaceni nemela byt tak velka.

V pripade drazky, si rikam jek to dodatecne zajistit /zpevnit.
Mozna kdyby se horni rameno ve kterem je cep protahlo a pridali se do nej 2 dirky se zavitem
Tak by to slo pomoci L profilu pripevnit treba k tvemu drzaku tlumicu.
Uživatelský avatar
Slick7
Píšu hodně
Příspěvky: 1045
Registrován: 27.02.2011 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: Tuning alu C hubb Axial

Tak je hotovo, vlastní alu C-hubby pro tuningáře. Nemají vnitřní vybrání na originál plastové axiál nápravy, takže si je můžou úpravci dávat jak chtějí. Pasují na kulatinu průměr 13 mm. Na některé budu dělat i vybrání alá originál Axil nápravy.


Obrázek

Obrázek
Naposledy upravil(a) Slick7 dne 23.02.2016 17:55, celkem upraveno 1 x.
TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.
Uživatelský avatar
gecko-x
Píšu hodně
Příspěvky: 1641
Registrován: 01.01.2013 18:55
Bydliště: Količín

Re: Tuning alu C hubb Axial

Krása, material a cena?
Ford f150 raptor rc4wd (Hero)
Uživatelský avatar
Slick7
Píšu hodně
Příspěvky: 1045
Registrován: 27.02.2011 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: Tuning alu C hubb Axial

Materiál dural, cena za C hubby 13 mm otvor 800,-
Za upravené na originál nápravy Axial 960,- Pokud dojde k poškození, je možné koupit i po jednom kuse za půlku ceny :OK:
TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.
Uživatelský avatar
Slick7
Píšu hodně
Příspěvky: 1045
Registrován: 27.02.2011 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: Tuning alu C hubb Axial

C hubby pro nápravy Axial jsou hotové, povrchová úprava černý elox, zaváděcí cena 600,-
http://www.eshop-rychle.cz/mstechnology ... l-d403.htm

Obrázek

Dále jsem pro vás udělal ještě další dvě verze C hubbu a to verzi D13 bez závitu, kterou používám i já na své modulární nápravy a D13 se závitem. Vše lze již objednat na mém shopu:
http://www.eshop-rychle.cz/mstechnology ... u-d405.htm
http://www.eshop-rychle.cz/mstechnology ... m-d406.htm

Po domluvě mohu k těmto typům C hubbu zdarma přidat i polotovar poloosy s vnitřním vybráním na ložisko, dle originálu. Skladem mám i koncovky pro uložení ložiska a tvorbu zadních náprav.

Obrázek

Obrázek
TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.

Zpět na „Nápravy, převodovky a jejich části“