Stránka 1 z 1

Tuning alu C hubb Axial

Napsal: 24.07.2015 17:19
od Slick7
Tak už je hotové řízení, poloosy, zpevňovací vložky, tak co se pustit do tuning alu Céček? :-p

Tady je jeden můj návrh, ale už teď vím, že takhle to finálně vypadat nebude. Tak trochu bych vás chtěl zase zapojit do vývoje tohoto dílu, aby jsem se pokusil vytvořit výrobek s co nejlepšími vlastnostmi a použitím.

Obrázek

Re: Tuning alu C hubb Axial

Napsal: 24.07.2015 18:16
od PitaW
Ty vložky náprav se mi Martine začali hodně líbit. Tuhle mi o tom povídal v Plzni na závodech Tommyprodej, pak jsem na to koukal zde. Těhlice a poloosy od Tebe, teď nemají žádnou vůli a jediné co se drobet kinklá jsou "C"huby a na to by mohli být vložky super.

Ke Tvým novým "C"čkům není co vytknout. Jen mě bych místo těch dvou otvorů dal pouze drážku. To by bylo fakt bezva. Já si na Tacomě rád pohrávám i s odklonem kol a zatím nebyla jiná možnost, než prodlužovat složitě linky. Tím ale víc zlomit kardan a tím jeho větší namáhání. Být tam ta drážka, tak by se to dalo krásně, pohodlně a jednoduše štelovat na autě, bez jiných úprav. Co si budem povídat, tak tyto šrouby jsou hlavně kvůli zabránění výsuvu "C" z nohavic náprav.

Re: Tuning alu C hubb Axial

Napsal: 24.07.2015 18:34
od Slick7
Tak tak, přemýšlíme stejně, já chci na nových C hubech vynechat ty boční drážky, které tam jsou kvůli plastovým nálitkům na nápravě se závitem, takže pokud by tam nebyly, musely by se na nápravě nálitky odstranit, ale nemělo by to na nic vliv, protože ty závity se stejně strhnou a hodně lidí si je nahrazuje právě těmi ocelovými vložkami. Za další bych zvětšil úhel záklonu, cirka na 9° a za další, oproti originál alu C hub od Axiálu, tam nebudou díry se závitem na zajištění polohy, ale průchozí díry.

Re: Tuning alu C hubb Axial

Napsal: 24.07.2015 18:39
od Slick7
Místo děr udělat jen drážku, aby se dal nastavit záklon ve více stupních není špatný, ale tady bych měl strach z toho, že když to jen lehce povolí, tak ti to bude dělat bordel. Já bych měl lepší návrh, drážku ano, ale spíš by to vypadalo, jako několik děr těsně vedle sebe a propojených v drážku, ale né s hladkým okraje, to znamená, že můžeš nastavit několik stupňů záklonu, ale při povolení šroubku, se to nepootočí. Napsal jsem to srozumitelně? :-p

Re: Tuning alu C hubb Axial

Napsal: 24.07.2015 19:01
od PitaW
Mě už to Matrine také napadlo, že by s drážkou hrozilo pootočení za jízdy. Jenže na toto místo zas takový tlak na otočení "C" není a s tvými vložkami se to nemůže hnout. Já to beru tak, že kolik se tam vejde direk? 2-3? A to bude stejně každý otvor 3,5mm od sebe na středy děr a to je hrozně moc a bude to nutit dát na první či druhou dirku a už se budou muset štelovat délky linků, aby každý uživatel dosáhl svého. Já si budu stát za drážkou a ještě bych přidal díru se závitem na vrchní plošce "C"čka na červík, který by aretoval pootočení a zároveň vyklání "C" hubu :-p

Re: Tuning alu C hubb Axial

Napsal: 24.07.2015 20:19
od tomyprodejcz
Ahoj připojím se svým poznatky do diskuze, mám už cca měsíc wraitha a má kovové nápravy i céčka . A právě na těch céčka už je udělaná drážka pro nastavení odklonu i přes to že jdou céčka do kovových náprav dotáhnout až na krev a použil jsme středně silné lepidlo na závity, tak na té straně kde je delší poloosa se mi to neustále povoluje a musím jí za jízdy několikrát přetáhnout, druhá strana drží bez problémů, podlě mě je to určitě spojené s tou delší poloosou a větším tlakem na céčko. U scx10 mám ty výplně náprav a céčka dotažené na krev bez nějakého lepidla a vůbec se toho za jízdy nedotýkám a když to občas jen zkontroluji nic není povoleno, osobně bych byl taky tedy pro drážku, ale nechám to na větších koumácích tohle jsou jen moje osobní zkušenosti :-p ;-)

Obrázek

Re: Tuning alu C hubb Axial

Napsal: 25.07.2015 3:24
od poschlmartin
Nejsem si úplně na stopro jist, zda jsem to správně pochopil, ale drážka netřeba - neboť je limitující - otvor na aretační šroub stačí jeden (nastavím a nevyhovuje, povolím, nastavím jinak) a teprv poté co naleznu optimální řešení, zaaretuji a otvor proženu do těla nápravy a pak zajistím šroubem přes onen jeden otvor??? Nevýhoda = provrtání korpusu nápravy, ale vadí to někomu???

Re: Tuning alu C hubb Axial

Napsal: 06.08.2015 23:34
od Woyta
Spis bych byl pro ty propojene dirky tesne vedle sebe aby se propojovali. Pak by tendence k protaceni nemela byt tak velka.

V pripade drazky, si rikam jek to dodatecne zajistit /zpevnit.
Mozna kdyby se horni rameno ve kterem je cep protahlo a pridali se do nej 2 dirky se zavitem
Tak by to slo pomoci L profilu pripevnit treba k tvemu drzaku tlumicu.

Re: Tuning alu C hubb Axial

Napsal: 23.02.2016 17:38
od Slick7
Tak je hotovo, vlastní alu C-hubby pro tuningáře. Nemají vnitřní vybrání na originál plastové axiál nápravy, takže si je můžou úpravci dávat jak chtějí. Pasují na kulatinu průměr 13 mm. Na některé budu dělat i vybrání alá originál Axil nápravy.


Obrázek

Obrázek

Re: Tuning alu C hubb Axial

Napsal: 23.02.2016 17:51
od gecko-x
Krása, material a cena?

Re: Tuning alu C hubb Axial

Napsal: 23.02.2016 17:57
od Slick7
Materiál dural, cena za C hubby 13 mm otvor 800,-
Za upravené na originál nápravy Axial 960,- Pokud dojde k poškození, je možné koupit i po jednom kuse za půlku ceny :OK:

Re: Tuning alu C hubb Axial

Napsal: 14.04.2016 16:15
od Slick7
C hubby pro nápravy Axial jsou hotové, povrchová úprava černý elox, zaváděcí cena 600,-
http://www.eshop-rychle.cz/mstechnology ... l-d403.htm

Obrázek

Dále jsem pro vás udělal ještě další dvě verze C hubbu a to verzi D13 bez závitu, kterou používám i já na své modulární nápravy a D13 se závitem. Vše lze již objednat na mém shopu:
http://www.eshop-rychle.cz/mstechnology ... u-d405.htm
http://www.eshop-rychle.cz/mstechnology ... m-d406.htm

Po domluvě mohu k těmto typům C hubbu zdarma přidat i polotovar poloosy s vnitřním vybráním na ložisko, dle originálu. Skladem mám i koncovky pro uložení ložiska a tvorbu zadních náprav.

Obrázek

Obrázek