Stránka 2 z 4

Re: GMADE Komodo

Napsal: 22.09.2015 20:21
od minotaur
Gmade má třeba kastle + komplet doplňky k Sawbacku v nabídce náhradních dílů, tak nevidím jediný důvod, proč by to nemělo být i v případě Komoda.

Re: GMADE Komodo

Napsal: 26.09.2015 19:41
od wolff
tady už je předobjednávka komoda http://www.mz-racing.net/p12872-gm54000 ... bjednavka/ :tleskam:

Re: GMADE Komodo

Napsal: 12.10.2015 19:28
od minotaur

Re: GMADE Komodo

Napsal: 16.10.2015 19:05
od wolff
tak je na skladě http://www.mz-racing.net/p12872-gm54000 ... o-4wd-kit/ :tleskam: :tleskam:

Re: GMADE Komodo

Napsal: 21.10.2015 18:11
od sosak
Tak šasi je hotový. Musím říct, že ze spracování stavebnice jsem sklámaný. Je to jak z nějaký předserie, hodně pretoku, narezly hřídele, výlisky náprav do luku, a všude ty křížový šrouby. Na funkci nebude mít vliv, ale je to hodně čínský. Zlatý Honcho

Re: GMADE Komodo

Napsal: 21.10.2015 19:02
od pera2008
Za tie peniaze je to rozunma cena.Axial je prezitok ( nevravim, ze nema svoje vyhody ). Cim viac modelov bude na trhu, tym viac sa vyrobcovia budu snazit
Podalsie, ak mam na trial zobrat Axial, Vatteru alebo GmadeKomodo, tak berem komodo. Ma vacsi rait, nema tak siroku sasi ako Vaterra. Proste zlaty stred

Re: GMADE Komodo

Napsal: 21.10.2015 19:39
od plutoone84
pera2008 píše:Za tie peniaze je to rozunma cena.Axial je prezitok ( nevravim, ze nema svoje vyhody ). Cim viac modelov bude na trhu, tym viac sa vyrobcovia budu snazit
Podalsie, ak mam na trial zobrat Axial, Vatteru alebo GmadeKomodo, tak berem komodo. Ma vacsi rait, nema tak siroku sasi ako Vaterra. Proste zlaty stred

Jojo Axial je přežitek a proto je to nejrozšířenější auto na expedicích. To jsou názory, pojď na mě z boku. :EVIL:
Za jaký peníze, komodo je stejně drahý, jako Axial a Vattera, tak by mělo nabídnout i srovnatelnou kvalitu. Na porovnávacích fotkách vedle něj SCX10 vypadala jak chudej příbuznej, pak si to natěšenej modelář koupí a vypadá to jak popisuje Sosak. No tak to bych byl taky naštvanej.

Re: GMADE Komodo

Napsal: 21.10.2015 22:20
od milan008
Tak hlavně by to chtělo seriózní recenzi a test i s fotkama, a bez emocí :OK:

Re: GMADE Komodo

Napsal: 21.10.2015 23:05
od pera2008
Axial som nazval prezitok preto, lebo nic nove nema. Vattera prisla s vacsim raidom, Komodo prislo s vacsim raidom a axial prisiel s novou karoseriou.
Ked Axial vyjde s novym modelom, tak ok, ale co viem, tak novsie SCX10 nemaju ( pokial sa nemylim tak 1ve SCX10 bolo vydane v 08/2008 a ked sa nemylim, tak je 08/2015 ) :-(
Ano, je najrozsirenejsie a ma aj najviac dostupnych dielov a upgradov ( za 7 rokov by som sa divil, ze nie je najrozsirenejsie ). Nebudem sa tu hadat, pretoze pre niekoho je super Axial, pre niekoho Vattera a pre niekoho Gmade, Mex ci RC4WD.
Kazdy ma to svoje a aj ine nastavenie modelu.
Tak ako som pisal, prevedenie mozno je horsie ale ked Axial, Vaterra a Komodo stoja rovnako, tak Komodo ponuka viac, ma spatne zrkadla,snorchel a roof rack.
Ma uzsku karoseriu podobne ako Axial. to su 2x + oproti konkurencii ( doplnky, raid a uzska karoseria )

recenziu si mozte pozriet tu: https://www.youtube.com/watch?v=oj4iG4-FQ6g

Ma aj unboxing video

PS: nikoho nebudem naberat zboku, Mex ma cez 5KG a to by bolelo. Nikto ju nechce chytat a je vopred upozorneny, ze ani nesmie, ked sa kotula :-D
PS2: je to moj nazor, ked niekto s nim nesuhlasi, som s tym ok, ja by som Komodo kupil na trialy urcite, akurat by som lexanku vymenil za ABS

Re: GMADE Komodo

Napsal: 22.10.2015 9:18
od milan008
Počkám si na tu recenzi, video o projížďce lesní pěšinou a uváznutí na prvním kameni mě ke koupi nezláká. :-D

Re: GMADE Komodo

Napsal: 22.10.2015 10:46
od pera2008
tie tlmice su dost lacne, cize viem, ze ten chlapik to meni za Kingy( tecu a aj v manuali je, ze ich treba utesnit ).
Co sa tyka recenzie, tak Sawback je uz nejaky cas na trhu a ked sa nemylim, tak je to iste, len rozdiel je, ze Komodo ma 4 link a sawback mal listove pery. Tie napravy vizeraju takmer rovnako a co viem, tak so sawbackom boli ludia spokojni.

Re: GMADE Komodo

Napsal: 22.10.2015 14:04
od milan008
:-D Sawback už mám nějaký čas doma, takže pokud Komodo není výrazně změněné k lepšímu tak je to prostě docela obyčejné auto, právě na tu lesní pěšinu a o trialu bych už vůbec nemluvil.

Re: GMADE Komodo

Napsal: 22.10.2015 15:43
od pera2008
tak toot ma vacsiu svetlu vysku a po trochumodifikaciach by to mohlo fungovat. Sawback je nizsky a nema 4link. Vtom asi bude hlavne rozdiel, co sa tyka jazdnych vlastnosti. neviem ako je to s taziskom, toto by ma zaujimalo
dalsie video: https://www.youtube.com/watch?v=e6BtVOySDKs

Vizera to byt lahke s tvrdym pruzenim

Re: GMADE Komodo

Napsal: 22.10.2015 16:50
od wolff
já mám sawbacka asi rok a půl a od té doby co jsem s ním začal jezdit jsem přestal nosit nářadí protože to je bezporuchový auto akorát to absolutně nekříží takže mi chvíli trvalo než jsem se s tou cihlou naučil jezdit ale výjezdy to má neskutečný 8o :OK: jak vidím tak komodo má ty pružiny pěkně tvrdý takže to kříží podobně jako sawback ale po změně tlumičů to určitě bude o hodně lepší a hlavně když se to vrazí pod kastli defa tak nebudou kola vylezlý přez fendry a bude to vypadat pěkně scale :OK: myslím že kdo koupí neprohloupí :FINE:

Re: GMADE Komodo

Napsal: 23.10.2015 16:21
od raun
Ahoj, dovolím si pár komentářů ke Komodu: Model nemá(!) jiné šasi než sawback, jsou pouze přidány linky a použity tlumiče GS T. Karoserie je samonosná, tedy nárazníky jsou pevnou součástí karoserie a nikoli šasi (velká nevýhoda pro toho, kdo chce používat šekle a navijáky na nárazníku) , to samo již předurčuje model k využití na lehčích expedicích bez nutnosti používat pevné nárazníky. Karoserie má však pěkný tvar a lexan je opravdu špička..! Vypadá to náramně a dokonce ani ne tak "obrovsky". Provedl jsem úpravy, které vedou ke zlepšení vyvážení modelu a zároven i fixaci předního nárazníku změnou připevnění karoserie. Tedy držák baterie přemístěn dopředu, vyrobeno přední uchycení nárazníku ke karoserii.
Model jsem sestavil za pomoci nerez šroubů a šasi mám nastříkané na červeno. Přední osa má mosazné výstelky (závaží trubková v ose) , CVA polosy a AL C a páky. Nastavil jsem záklon rejdového čepu ca 2stupně.
Od modelu nečekám, že by se z něho stal soutěžní trialový speciál, ale líbí se mi kvalita lexanové karoserie a samozřejmě, že každý z Vás si může najít cestu k vylepšováním.
Uvidím jak se s ním bude jezdit, podrobím ho zátěžovým zkouškám.
Vše o čem zde píšu je na fotkách: http://raun.rajce.idnes.cz/KOMODO/
Tak, snad to někomu pomůže pro inspiraci... :mrgreen: