Pišeš:....Motor bude ve vodotěsné vaně z PSH, náhon na diferáky půjde zkrz ucpávky. .
Tak to servo na řízení dej vedle motoru do té PSH vany a skrz ucpávku dotáhni k řízení.
To by nešlo??
Max píše:Pišeš:....Motor bude ve vodotěsné vaně z PSH, náhon na diferáky půjde zkrz ucpávky. .
Tak to servo na řízení dej vedle motoru do té PSH vany a skrz ucpávku dotáhni k řízení.
To by nešlo??
Mira píše:Bych se na motor vyprd. Jestli to nebude senzorovej stridak tak ho normalne top, ne..? Stoji 350 kc a poradny servo litra a nahoru (vidim cinu za 150, jasny :wink: )
.. Resi to plastidip, servo naplnit u prevodu vazelinou, smontovat a bud ponorit do plastidipu nebo cely zamazat zvenku vrstvickou silikonu. A je vodotesny az kam.
Motoru to neva, obcas rozeberes, procistis, jednou za dva roky zahodis a zadny starosti. Bych se vubec nebabral s nejakou vanou z psh. To si radsi udelej po kazdym brodeni doma petiminutovku s vanou opravdovou, pekne vysprchuj bordel, nech schnout v zime na topeni v lete na slunicku, stridme na loziska v motoru WDckem a bude se mit lip nez v nejaky skatuli
Milhouse píše: a takhle u Tatry 3000:
čiré šílenství, něco takováho dělat u modelu...
Hanys píše:Milhouse píše: a takhle u Tatry 3000:
čiré šílenství, něco takováho dělat u modelu...
Ze šílenství se dá žít:
Důležitý u řízení s výkyvnýma polonápravama je to, aby se ti při výkyvu nezatočilo kolo vlivem změny vzdálenosti řídících kulových čepů.
Borik píše:To Mrakovo přepákování serva řízení je podstatně lepší - stálo za to by to udělat podobně, protože toto fungovat nebude - popř. s velkými problémy, hlavně v terénu. A čím silnější servo, tím hůř - páky řízení se budou vyvracet.
Plutoone: To nadnášení není dobrá úvaha - buď to bude plavat a nebo to pojede po dně. Bohužel nic mezi tím ( kromě ponorek ) není. Utěsnit to je práce obrovská - to by musely být venku jen ramena polonáprav, tlumiče a těsněná tyč náhonu. Jinak vše uvnitř. V této fázi už to zatěsnit nejde.
Borik píše:To Mrakovo přepákování serva řízení je podstatně lepší - stálo za to by to udělat podobně, protože toto fungovat nebude - popř. s velkými problémy, hlavně v terénu. A čím silnější servo, tím hůř - páky řízení se budou vyvracet.
Plutoone: To nadnášení není dobrá úvaha - buď to bude plavat a nebo to pojede po dně. Bohužel nic mezi tím ( kromě ponorek ) není. Utěsnit to je práce obrovská - to by musely být venku jen ramena polonáprav, tlumiče a těsněná tyč náhonu. Jinak vše uvnitř. V této fázi už to zatěsnit nejde.
Mira píše:Pises spravne "zaplaveni", protoze plavat ti to nebude, rovnou to zaplave na dno. Nebo mas nejakou predstavu, jak to udelat plavaci? Nebo to nechces plavaci, budes jen pseudoplavat v potrebne melke vode..? Asi tak, ne? V tom pripade ten motor vazne tesnit nemusis, jen elektro.... Preci....
:-I vedeme moc slov o nicem, nezlob se, vesele stav, to jen ze tak pekne jde diskuze :-D
Zpět na „Trucky, zemědělská technika a vícenápravové stroje“