Prosím jakej rozvor je potřeba na SX10 na karoserii Cherokee? Vim že Honcho je kratší a Jeep delší.
Jak se naskytne možnost do něčeho nacpat nějakej brutální pohon, tak to tam prostě nacpu, ať se děje co se děje. Prej sem schopnej nacpat krávu do králíka :D
Uaz 469 1:1 4kusy (2x obyčejný a 2x s portálovejma nápravama) Gaz 66 1:1 Сделано в СССР Gaz 66 1:10 Land Rover Defender D90 Mex Toyota Hilux Mex Honcho Axial scx 10
gecko-x píše:No nevím. Dingo bylo myslím ještě kratší, jak honcho, 290 mm
Vsak ano honcho a rubicon maji shodne 313mm
Uaz 469 1:1 4kusy (2x obyčejný a 2x s portálovejma nápravama) Gaz 66 1:1 Сделано в СССР Gaz 66 1:10 Land Rover Defender D90 Mex Toyota Hilux Mex Honcho Axial scx 10
Jak se naskytne možnost do něčeho nacpat nějakej brutální pohon, tak to tam prostě nacpu, ať se děje co se děje. Prej sem schopnej nacpat krávu do králíka :D
Jedna věc je rozteč středu blatníků, jiná skutečnej praktickej rozvor os podvozku. Z principu geometrie zavěšení náprav se při každém křížení, či propružení osy kol vzájemně vzdalují. Navíc číro má dost malý blatníky a moc místa na obvyklý gumy tam není. Takže když uděláš rozvor v klidu přesně podle kastle, tak například při překřížení ti půjdou zatížený kola od sebe a budou dřít spíš o vnější (přední vpředu a zadní vzadu) hrany blatníků. Podívej na fotku, v kterejch místech má sedivej ty fendry ustřižený. Navíc vpředu musíš počítat i s rejdem. Je fakt, že většina offroadů má proti sérii kvůli nájezdovým úhlům zvýšený nárazníky a s tím i konce blatníků, takže se tím trochu zvětší vůle pro gumu. Ale i tak v zásadě platí, že u podvozku s linkama musíš ladit a měřit rozvor v nějakém rozumném propružení, kdy je kolo zalezlý v blatníku, jinak to pak máš sice na stole pěkně uprostřed blatníků, ale v terénu to škrtá. Jednoduchá pomůcka: Dej do kloubků místo linků obyčejný 2,5mm špejle a zkoušej, a až to bude fungovat, udělej podle toho přesně na míru závitovku.