Stránka 2 z 4

Re: MST postřehy ze stavby a dojmy z nového podvozku

Napsal: 18.01.2016 11:17
od raun
plutoone84: jasně ještě to "napatinuju", možná ho stříknu na jinou barvu, tohle je začátek..:)
sWine: ve skutečnosti ty sponky moc nevaděj, nejsou tak dominantní, ale mám v plánu tam udělat z PSH překryt, a bude to vypadat jako kapota co mám na 1:1, níž bych to už nedával, ono to na fotkách klame, je to docela dobrý i v náklonech, navíc tam můžou být i gumy do 106 mm v půměru, což jsem taky vyzkoušel, ale samo: "nikdy neříkej nikdy", neznamená to, že to třeba ještě nesnížím:)

Re: MST postřehy ze stavby a dojmy z nového podvozku

Napsal: 28.08.2016 8:43
od Dumaz
Poprosim o radu. Aky pastorok k 55T motoru doporucujete? Jazdit chcem skor expedicne, tak aby to malo silu aj rychlost vhodnu na prechadzky lesom.
Dakujem.

Re: MST postřehy ze stavby a dojmy z nového podvozku

Napsal: 17.10.2016 21:48
od Dumaz
Mam jednu otazku, nezavadzia pri pruzeni prednej napravy servo? Mam pocit, ze servo drhne o ram.

Re: MST postřehy ze stavby a dojmy z nového podvozku

Napsal: 17.10.2016 23:44
od milan008
:-( Nedrhne

Re: MST postřehy ze stavby a dojmy z nového podvozku

Napsal: 18.10.2016 6:35
od Dumaz
Asi som prehodil prednu a zadnu cast :)

Re: MST postřehy ze stavby a dojmy z nového podvozku

Napsal: 17.06.2017 12:01
od gecko-x
Nějak nemůžu najit vlakno od Mr. Monty o jeho špatné zkušenosti s CMX, tak to napíšu i sem.
Záhada jeho převodovky vyřešena, omylem otočil ozubene kolo na výstupní hřídelce. Je tam kolik, co přenáší kroutici moment a on to ozubene kolo navlékl z druhé strany tohoto koliku, ze strany segrovky. To bylo příčinou toho, že mu tento kolik trčel ven z drážky tohoto kola a opiral se o zuby toho prostředního.
Otočení pomohlo a vse facha jak má.
Nepíšu to, abych nějak snižoval Montyho schopnosti, ale proto, aby si na to stavitelé dali pozor, protože je to blbost, kterou neni těžké přehlédnout.

Re: MST postřehy ze stavby a dojmy z nového podvozku

Napsal: 17.06.2017 14:01
od Mark22
Ahoj mňa by zaujímalo aký maximálny rozmer pneumatík CMX zvláde bez obmedzenie rejtu aby to nikde nešúchalo niekto píše do 105 niekto do cca 96mm
Dík

Re: MST postřehy ze stavby a dojmy z nového podvozku

Napsal: 17.06.2017 16:18
od gecko-x
Mark22 píše:Ahoj mňa by zaujímalo aký maximálny rozmer pneumatík CMX zvláde bez obmedzenie rejtu aby to nikde nešúchalo niekto píše do 105 niekto do cca 96mm
Dík

Ono dost zalezi na offsetu použitých disků. Ja mam třeba origo gumy 89mm a v max rejdu mi jdou až na linky

Re: MST postřehy ze stavby a dojmy z nového podvozku

Napsal: 20.06.2017 21:01
od Kuba93
Obecne vzato gumy cca do 95mm s libovolnejma diskama budou makat.. a to ze si v max rejdu treba trochu skrtnou o linky, neni podle me nic proti nicemu, mekka guma se smackne a rejd se zachova, nic se neznici.. :-)

Re: MST postřehy ze stavby a dojmy z nového podvozku

Napsal: 21.06.2017 22:29
od Balu
gecko-x píše:Nějak nemůžu najit vlakno od Mr. Monty o jeho špatné zkušenosti s CMX, tak to napíšu i sem.
Záhada jeho převodovky vyřešena, omylem otočil ozubene kolo na výstupní hřídelce. Je tam kolik, co přenáší kroutici moment a on to ozubene kolo navlékl z druhé strany tohoto koliku, ze strany segrovky. To bylo příčinou toho, že mu tento kolik trčel ven z drážky tohoto kola a opiral se o zuby toho prostředního.
Otočení pomohlo a vse facha jak má.
Nepíšu to, abych nějak snižoval Montyho schopnosti, ale proto, aby si na to stavitelé dali pozor, protože je to blbost, kterou neni těžké přehlédnout.

Je zajímavý,že celý vlákno nadával jakej je to šmejd a když "závadu" odstraníte,tak vlákno smaže aniž by upozornil,jaké chyby se když tak vyvarovat.
Pro případné další montéry dík,za tvoje vysvětlení 8)

Re: MST postřehy ze stavby a dojmy z nového podvozku

Napsal: 29.06.2017 9:01
od socanek
Dumaz píše:Mam jednu otazku, nezavadzia pri pruzeni prednej napravy servo? Mam pocit, ze servo drhne o ram.


Je to tam hodne natesno, ale nedrhne. Predozadni poloha se da naladit podlozkami. Spis jsem mel problem s tim, jak ze serva vest nejak rozumne kablik, protoze ten tam zavazi a jde hodne tesne kolem ramu.


A ted obecne ke stavbe, nebo spis dojmum z provozu.
Jak uz psal Gecko-x, rad se povoluje M2 sroubek drzici hrusku na hridelce v predni naprave. Mam stejnou zkusenost, na zahranicnich forech se toto objevuje taky. Zatim jsem to jen znovu slozil a dotahl, ale pri pristi rozborce/sborce to zalepim.
Zacina se mi kroutit zadni kardan. Takze to vidim na nakup oceloveho, nebo na nejake vyztuzeni stavajiciho plastoveho.
Plastove vlozky v tahlech rizeni jsou dalsim zdrojem potizi, kdyz to dotahnu moc, plastova vlozka se zdeformuje a rizeni jde ztuha. Kdyz malo, je tam velka vule. Ale jak rika klasik "To vite, chybami se clovek uci".

Re: MST postřehy ze stavby a dojmy z nového podvozku

Napsal: 29.06.2017 11:13
od milan008
Co se týká šroubku M2 na hrušce, tak v návodu je jasně napsáno zalepit.

Re: MST postřehy ze stavby a dojmy z nového podvozku

Napsal: 29.06.2017 13:18
od socanek
Mas asi lepsi navod, v mem se o lepeni nic nepise.

Re: MST postřehy ze stavby a dojmy z nového podvozku

Napsal: 08.01.2018 15:01
od Supiluliumas
Potřeboval bych drobnou informaci. Jaké jsou vnější průměry ozubených kol v nápravě? Kdyby to měl někdo zrovna rozdělané, ať se prosím podívá. Díky

Re: MST postřehy ze stavby a dojmy z nového podvozku

Napsal: 09.01.2018 5:40
od Mira74
Sledují to zde docela pozorně a musím říci že u mne MST nevítězí. Dle rozšířeností zde na fóru oproti ostatním moc příznivců také nemá. Čím to je?