Stránka 3 z 7

Re: Maxbalux

Napsal: 15.01.2016 19:19
od Balu
Jinak prcek dnes ujel svoje první zkušební metry.Motor 35T HPI sílu to má jede to svižnou chůzí a rejd v základu lepší jak na trialce,což ovšem mají na svědomí i ty galusky.Myslím,že to bude slušnej horolezec.
Převodovka komplet v plastu,ale to defacto i axial a já s tím problém nemám.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Re: Maxbalux

Napsal: 15.01.2016 23:18
od Mira
Aspon odpada mazani. Co voda, aby pak vsemozne neskripala... Nebo ty trialky netopite....? :FINE:

Re: Maxbalux

Napsal: 16.01.2016 23:34
od Balu
Namažu to až to bude zúžený a smontovaný na finále.Tohle bude expedička. V trialu máme rozměry 190 šířka MST 170mm a rozvor 240mm MST zkráceno na 230mm.

Re: Maxbalux

Napsal: 01.03.2016 9:50
od Balu
Tak došlo konečně na moje tolik oblíbené zúžování 8) . Do předních poloos jsem nechal udělat díry na piny na každé straně o půl centimetru kratší a zadní poloosy jsem použil svoje nerezový ze zúžovacího kitu na Axíka.Potom jsem všechno (obaly náprav,nohavice) zkrátil z každé strany o půl centimetru.Ve předním obalu je potřeba vybrousit nové lůžko pro ložisko,zadní se ani nemusí zkracovat,i upravená nohavice jde nasunout na nezkrácený obal nápravy,Takže teoreticky jde pak znovu rozšířit na původní rozměr,akorát by tam zůstala nepěkná mezera.Na obalech je potřeba ořezat o toho půl centimetru vodící zámky nohavic a na zajištění šroubem tu pořád zůstane kousek zesílené části,do které jsem vyvrtal díru se závitem.Ještě se pak chystám vteřiňákem vyztužit držáky linků tím,že k nim přilepím odřízlé držáky-tak jsem to měl i na Axických nápravách a drželo to i na trialce.

Obrázek

uřízlé držáky přilepím k těm na obalu abych je vyztužil
Obrázek

vodící zámky je potřeba ořezat

Obrázek
Obrázek

do předního obalu je potřeba vybrousit nové lůžko pro ložisko-zadní obal se nemusí zkracovat
Obrázek

zůžená náprava
Obrázek

zůžený předek
Obrázek
i zadek
Obrázek

kola v plném rejdu jdou těsně k linku
Obrázek
horní uložení tlumičů jsem podložil aby chodily hladce i při plném křížení.
Na spojovačce i šťouchačce byla půlcentimetrová mezera,takže stačilo říznout půl centimetru a došroubovat k sobě.
Obrázek

na Dědkovi jsou kola pěkně zalezlý v kastli,myslel jsem,že to bude moc ,ale je to v pohodě
Obrázek

a pro představu jak jsou na tom obě kastle rozměrově-jak matriošky 8)
Obrázek

Ještě by to chlup chtělo,ale už to tak moc neleze
Obrázek

Re: Maxbalux

Napsal: 01.03.2016 14:20
od Mira
Pekny. Hezkej prcek. Je fajn, ze si clovek dneska muze pekne vybrat. Podvozku je uz pekny hejno a takovejhle svist na tuhejch je pekna volba :FINE:

Re: Maxbalux

Napsal: 01.03.2016 15:04
od Leprasol
Pěkná práce. Dědkovi to s takhle schovanejma kolama hodně sluší a na Toyotě to vypádá OK. Jdou kola při křížení dovnitř, nebo se opíraj o blatník? Předpokládám, že to je maximum, jak se to dá zúžit, nebo by to ještě šlo?

Re: Maxbalux

Napsal: 01.03.2016 15:35
od Balu
Kola šla dovnitř i když kousek trčela ven.Bez dalších úprav asi maximum, fyzicky to můžeš zůžit ještě víc, ale pak už musíš řešit uložení tlumičů jak nahoře tak asi dole, teď už jsou do véčka,ale jde to do maximálního křížení bez problémů,potom při rejdu už by kola šla do linků- to i teď s většíma kolama. No a zajištěni nohavic by se taky muselo vymyslet, protože už by nebylo kam šroubovat. Teď to má přes gumy venkem 170mm

Re: Maxbalux

Napsal: 01.03.2016 15:41
od bowl
Pěkně! 8o :OK:

dotaz ke kvalitě plastu - je to takovej ten "vyztuženej" plast jako má Axial? z těch fotek to není moc vidět.

Taky o něm přemýšlím a než ho pořídím tak bych měl rád jistotu, že to něco vydrží ;-)

Re: Maxbalux

Napsal: 01.03.2016 15:57
od Balu
Plasty vypadají v pohodě,navíc je podvozek znatelně menší , ale díly jsou podle mě masívnější než u Axíka i převody v nápravách a převodovce vypadají,že něco vydrží,takže bych se toho nebál.Ale to ukáže až čas.

Re: Maxbalux

Napsal: 03.03.2016 13:23
od bowl
Jasný, čas prověří...
Díky!

Ještě jedna hloupá otázka - má rám podélné prohnutí ve středové části, jako Axík? Myslím takové to rozšíření na převodovku uprostřed a naopak zúžení kvůli tlumičům?

Z fotek to nějak nepoznám...

Re: Maxbalux

Napsal: 05.03.2016 15:41
od Balu
Šasi je mírně rozšířené v místě převodovky,axíka nemám tak nemůžu porovnat.

Musel jsem vepředu trochu zkrátit šasi,abych mohl definitivně upravit rozvor a umístit karoserii.

Obrázek
Obrázek

Pak jsem zkusil naroubovat přední nárazník z CCčka a myslím,že to nevypadá zle

Obrázek

A nakonec jsem zkusil jak bude vypadat rezerva na zadních dveřích,a vyšla krásně na širší křídlo.

Obrázek

Re: Maxbalux

Napsal: 05.03.2016 17:23
od pera2008
tesim sa na finalnu verziu :OK:

Re: Maxbalux

Napsal: 05.03.2016 18:49
od Deff maniak
To vypadá luxusně :ILL:
Moc pěkně si s tím hraješ balu :OK: :-)

Re: Maxbalux

Napsal: 05.03.2016 19:36
od Milan3528
Jo jo,moc dobré . Je to takovej drobeček ale milej.

Re: Maxbalux

Napsal: 06.03.2016 20:09
od Balu
Karoserie uchycena. Vepředu dva šroubky pod maskou,vzadu ala CC-01 dva trny do děr v zadním čele.Podvozek dovážen a provedený test potvrdil skvělé jízdní vlastnosti.

[youtube]SvzFAERP4Mc[/youtube]

Obrázek

Obrázek

Obrázek