Mám na vás nějaké dotazy k motoru hpi 55 zavitů. 1.Jak se mám o motor postarat o motor po expedici ?
2.na expedici se mi stává že jak projedu vodou tak motor začne pískat u zadního ložiska tak ho tam vždycky prostříknu konkor 101 a pak v pohodě do další louže.
3.jak tomu předejít + jakou ohranu motoru.(silonka,izolepa)
Martin Březina 17.y.o Jeep jk truggy - C2 class #sockacétrojka - C3 class Bmw e36 m43b18>m50b25. 1:1 Budu kupovat gaze 69 1:1 Nejdůležitější je výkóóóón !!!! http://martan2002.rajce.idnes.cz/
Podle toho, jestli je to louže čisté vody, nebo bláto. Pokud jezdíš blátíčkem, tak možná silonka pomůže. Pokud čislou vodou, tak tu motor zvládne. Já jezdím jen vodou, o motory se nijak nestarám, protože mi zde bylo porazeno nijak nemazat. Při velké údržbě motor propláchnu čistou vodou.
Na jedu do vody a piska jako svině. Ale v bahne nejede vubec až když okape tak jede dál.
Martin Březina 17.y.o Jeep jk truggy - C2 class #sockacétrojka - C3 class Bmw e36 m43b18>m50b25. 1:1 Budu kupovat gaze 69 1:1 Nejdůležitější je výkóóóón !!!! http://martan2002.rajce.idnes.cz/
Takže je chyba v motoru a ne v mim přístupu. Tak objednávám novej.
Martin Březina 17.y.o Jeep jk truggy - C2 class #sockacétrojka - C3 class Bmw e36 m43b18>m50b25. 1:1 Budu kupovat gaze 69 1:1 Nejdůležitější je výkóóóón !!!! http://martan2002.rajce.idnes.cz/
Novej objednej , ale chyba v tvym přístupu je určitě ......... motor prostříkávat mazadlem dovnitř nesmíš , nesmí se dostat na vinutí , kotvu a uhlíky - tam se pak vypaluje . Mažou se pouze ložiska kapkou oleje nebo "mazadla" zvenčí na koneček vyčnívající osky a protočit. Vnitřek motoru se profoukává vzduchem a případne proplachuje vodou - ač to může znít divně , ale je to tak, motoru nevadí voda , ale víc mastné nebo suché nečistoty. Síťku nebo punčochu přes větrací otvory proti kamínkům a nečistotám bych dal raděj vždy.
Ok. Ale co s motorem na expe jak mám zabránit pískaní a dření ložiska.
Martin Březina 17.y.o Jeep jk truggy - C2 class #sockacétrojka - C3 class Bmw e36 m43b18>m50b25. 1:1 Budu kupovat gaze 69 1:1 Nejdůležitější je výkóóóón !!!! http://martan2002.rajce.idnes.cz/
Martin Březina 17.y.o Jeep jk truggy - C2 class #sockacétrojka - C3 class Bmw e36 m43b18>m50b25. 1:1 Budu kupovat gaze 69 1:1 Nejdůležitější je výkóóóón !!!! http://martan2002.rajce.idnes.cz/
Tak já mám motor v CCčku schovanej, to stejný v Tatře, takže bych z nich musel mít ponorku, aby se mi tam dostala voda, či jiné nečistoty, navíc se snažím projíždění vodou vyhýbat, proto mi nepískají. Jediný pískání mi při rozjezdu způsobuje regulátor, ale to je normální. Ale ten tvůj motor asi bude vadný, zkus promazat ložiska, pročisti ho jak ti radil rotruck a když to nepomůže tak koupit nový.
Martin Haas
Tatra 805 valník, 1:10
Mercedes-Benz Unimog 1:10
Ford F-250 Super Duty Cab
Zbytky podvozku CC-01 http://kenny666.rajce.idnes.cz/
zkus ho projet v čistý vodě(regl za ním nestrkej), pak ho vyfoukej vzduchem, jak píše rotruck a kápni olej na osičku a protoč v ruce, ať zateče dovnitř. No a uvidíš Do tý vody strč samotnej motor
Hilux na šasí Slick7 "TADY" Hilux "Žirafa" na SCX10 Hilux "KATONI" na TF2 "TADY" Crawlík Bullýk "RAJČE"
Protože ho jednou za čas vycistime. Já jsem si zvykl, jednou za měsíc( za dva) motor vytahnu z auta a cely ho ponrim do destylky. Necham ho 5minut točit na pul plynu. Pak ho pořádně vysisim stlačeným vzduchem, chvilku u kamen(v létě na sluníčku). Po jedné kapce na ložiska protočit utrit zbytek oleje a šup s nim zpět do auta. A je zas na měsíc (2) pokoj. A když začne piskat tak zase. A jednou za rok ho ulozim na pokusy a Koupim nový. Ty 3stovky mi nestojí za přetížený regulátor.
Sprej KONTAKTOL je čisticí a ochranný prostředek na elektrické kontakty. Rozsah použití: přípravek slouží k odstranění zoxidovaných a sulfidových vrstev z elektrických kontaktů. Je vhodný pro stříbrné a postříbřené kontakty i pro dotekové materiály z barevných kovů, zvláště na pohybující se kontaktní plochy. Zabraňuje další rychlé oxidaci a sulfidaci kontaktů.
Ten stříkám přímo dovnitř motoru a ihned se jeho zvuk znatelně zlepší s zjemní. Mazadlo to není, ale mastný trošku je. Že bych s ním krátil životnost si nemyslím, vždy se zdá, že se motoru poměrně uleví.
Hele já ho v destilce porojel vždycky po jízdě. Ale ale jakmile na expe najedu do vody tak konec.
Martin Březina 17.y.o Jeep jk truggy - C2 class #sockacétrojka - C3 class Bmw e36 m43b18>m50b25. 1:1 Budu kupovat gaze 69 1:1 Nejdůležitější je výkóóóón !!!! http://martan2002.rajce.idnes.cz/
Jednou za čas (2 - 3 měsíce) si dám pivko do pulitru a až ho vypiju, natočím z kohoutku vlažnou-teplou vodu (aby mě to moc nepálilo), vymontuju motor z auta a pastorkem napřed ponořím. Nechám chvilku odmočit, připojím elektro a protáčím to dokud mě to baví (což teda moc dlouho není, do5min.). Na topení/ sluníčku nechám uschnout. Kapnu do ložisek WD a namontuju zpět. A samozřejmě silonka přes ventilační otvory (pořád ta původní, taky se vymáchá).
Drive smoothly SCX10 Dingo (Speed600Eco R.I.P., teď HPI Saturn 27T, Dsys56, GT3C 6.0, Pat a Mat)
CC-01 Beast (ve výstavbě) SC Himoto, plachetnice Babetta, remorkér Grimmershörn, Dickie PistenBully 600W