Stránka 2 z 3

Re: Dotaz Axial kryt převodů

Napsal: 26.03.2016 11:55
od Woyta
Pouzivam je ku spokojenosti.

Re: Dotaz Axial kryt převodů

Napsal: 26.03.2016 17:32
od gecko-x
Myslím, že nanotech je jedna z těch lepších čínských značek, nebál bych se.

Re: Dotaz Axial kryt převodů

Napsal: 26.03.2016 18:16
od Milan3528
Dobrá,díky za rady.Jdu po nich jak vlčák.

Re: Dotaz Axial kryt převodů

Napsal: 26.03.2016 20:19
od Milan3528
A ještě - to Dingo co jsem koupil tak je v něm jakýsi noname motor a líce to s ním jak formula.Kolik dáváte závitů ? 35 nebo 55 motor ?

Re: Dotaz Axial kryt převodů

Napsal: 26.03.2016 20:56
od gecko-x
S 55 to bude pomalý, ideál něco kolem 40 - 45 závitu - něco jak byl speed 600eco :FINE:

Re: Dotaz Axial kryt převodů

Napsal: 27.03.2016 1:32
od Woyta
Stridak 17,5z 2200kv.

Lepe snaseji potapeni.

Re: Dotaz Axial kryt převodů

Napsal: 27.03.2016 9:10
od gecko-x
Woyta píše:Stridak 17,5z 2200kv.

Lepe snaseji potapeni.

To si děláš srandu, že? Proč si to myslis? Já jsem přesvědčenej o opaku, střídáky maji s potápěním daleko větší problém jak stejnosměrný. Jak se ti zaserou senzory, tak končíš, stejnosměrný jede dál.

Re: Dotaz Axial kryt převodů

Napsal: 27.03.2016 9:36
od poschlmartin
To si děláš srandu, že? Proč si to myslis? Já jsem přesvědčenej že stříďáky se dávaj do lodí rovnou do vody... Prostě potopit a jede se...

Já mám v autě kombo od Novaka se stříďákem 18,5z už tři roky...
http://teamnovak.com/products/esc/1832_ ... index.html
Tavkou zalepený zbylý škvíry pro šrouby na držáku motoru a kryt. Na sucho, bez mazání a je to převodovka ze starýho škorpiona, takže bez spojky...

Obrázek

Re: Dotaz Axial kryt převodů

Napsal: 27.03.2016 9:39
od Milan3528
Chlapi nehádejte se,já se sestejně nepotápím.Do stříďáků jsem ještě nedospěl.Asi to bude do budoucna cesta,ale zatím mám skoro všude stejnosměr.Pouze Jeep Gmade má stříďák a jezdí teda hodně dobře.Takže nezavrhuji šmahem.Koupím 35 závitů a 45 závitů a otestuji rychlost.Stejně potřebuji doma nějakou rezervu.

Re: Dotaz Axial kryt převodů

Napsal: 27.03.2016 10:26
od gecko-x
Ono je to asi tak. Střídák do lodě je dá se říct v čisté vodě, proti tomu, v čem se prasime v autech. Do lodi nedelam, ale to málo, co vim je fakt, že motor není potopenej ve vodě, možná kolem protika v trubicce omotane kolem motoru.
Voda jako taková motoru nevadí, ale ten bordel vadí těm senzorum, ty se zaserou a je konec. Netvrdim, že se nepouzivaji, ale v autech (myslím naše off-road), co vim, je troufam si tvrdit, 90% stejnosměrných.

Re: Dotaz Axial kryt převodů

Napsal: 27.03.2016 10:35
od Tomhabmw
No nevím...ale shorty,buggy...pokud chceš aby na závodech jely tak jedině stříďák !! A ty lítají na trati v bahně a kalužích..

Re: Dotaz Axial kryt převodů

Napsal: 27.03.2016 11:12
od Mira
Stejnosmerny motory mame proto, ze stoji 3 stovky, regulator petikilo a to mame uz celkem kvalitni sadu. Navic to nasim potrebam 3 km/h fakt staci silou i rychlosti.

Stridaky nemame proto, ze na kombo potrebujes treba trojku.



Do lodi se davaji motory i PRIMO DO VODY, na hridel sroub a uz to jede.

Voda a bordel vadi stridakum mene, protoze je mozne udelat ty senzorove vodotesne (viz Mratin o kousek vyse tavkou, jinej plastidipem, nebo rovnou vodotesnej motor koupim, ze ano) a je to. Nema uhliky - nic se mu bordelem neznici.



Stridak je bezva. Min zere, ma minimalne o tretinu vyssi vykon, na nic se nepta a porad se toci... Stridak je bezva.

Na pomalym aute se to tak uplne rict neda, ale jinak plati ze stejnosmernej motor je jako masturbovat a stridavej jako soulozit.

Gecko by mel pomer tech cinnosti otocit :-D

Re: Dotaz Axial kryt převodů

Napsal: 27.03.2016 12:00
od PitaW
Klucí, ještě se vrátím k potřebě toho krytu převodů. Má smysl, či ne? Za mě cenu nemá a zde jsem Vám to dnes vyfotil, jak to vypadá, když se jezdí bez krytu v blátě, písku, vodě a prachu 8o Auto bylo kolikrát přes 2 hodiny durch v blátě a podobných bordelech. Vlevo je starý spur ježděný něco kolem 3 let a vpravo namontovaný spur ježděný 2 roky. Starý jsem měnil, že se nějak naskytl v nějakém balení a měl jsem období vymezování všech vůlí a proto jsem ho přendal.

Obrázek

Re: Dotaz Axial kryt převodů

Napsal: 27.03.2016 13:09
od Woyta
Mam stridak bezsenzor. Kompletne uzavrenej.

Problem je se stejnosmerem. Dostane se ti bordel na uhliky, nebo se ti otvorem dostane dovnitr vetvicka a koncis.

Takhle vypada muj stridak po 2 letech bahneni a potapeni..
Obrázek

A takhle po vycisteni.
Vicemene jen jemny prach z bahna a trosku povrchove koroze na statoru. Z rotoru se ustipnul kousek magnetu a lokalne tam je povrchova rez. Loziska v poradku.
Obrázek

Co se tyce spuru, tak co mam drift auta, tak tam bez krytu byl spur pomalu na vyhoz po prvni jizde. Malej kaminek se dostal mezi zuny a nadelal slusnou paseku.
Tady mame spur vysoko a nelitame tak rychle ale ochrana se rozhodne neztrati.

Re: Dotaz Axial kryt převodů

Napsal: 27.03.2016 13:20
od Milan3528
No panečku,to jsem dal ale dobrej dotaz.Teď sleduji jak to tady vře a bublá ....
Pánové v klidu.Každý názor má něco do sebe a je dobré si to tady vydiskutovat.Jinak všem děkuji za reakce. :BYE: