Bohužel jsem na tom podobně. Mam objednáno a stále čekám. Teď jsem chtěl na závodech jet už s novejma kolama a vono pěkný kulový. Nechápu, že když nestíhá, tak že si neveme někoho na pomoc. Nebo alespoň napsat či zavolat všem, co mají objednáno, jak se věci mají. To by bylo fér jednání, ale toto... mno přinejmenšim divný.. :-(
T813 Kolos trucktrial T815 Dakar Azevedo Ford F 150 CC-01 Hilux (tamyia HL, Brushless, 2,4GHz) Tatra T810
Zdravím pánové, chtěl bych se optat a poradit při rozhodovány ohledně podvozku. Mám jasno že chci podvozek mex, a to bud´ toyotu hilux nebo defendra D90. Chtěl jsem se optat,jaký podvozek má lepší jízdní vlastnosti v terénu. Toyota? Nebo Defík ? zde jsem se dočetl že Defendr je dobrý tak na "poličku":) Jak je vyšší tak má tendenci se lehčeji převrátit než Toyota?? nebo to nemám řešit? Chtěl bych jezdit hromadné expedice,ale libý se mi lehčí triál a blátíčko:) Prosím řekněte vaše zkušenosti a názory,k podvozkům. Jinak jezdím závodně Buggy 1:10 , on-road 1:10 , buggy 1:8E všechny Podvozky XRAY.
JARDA KOLÍN
Naposledy upravil(a) Jaroslav04 dne 23.08.2014 17:09, celkem upraveno 1 x.
V podvozkoch nieje velky rozdiel. Len ich geometria je adekvatne upravena ku karoserii. Odlisnejsie su trialove podvozky, ktore maju zadne tlmice do A.
A kedze uvazujes aj o obcasnom triale, myslim ze trialovy hilux by ti mohol vyhovovat. Ci uz ako truggy,alebo aj pickup
Axial scx10 jeep rubicon Vaterra slickrock TF2 hilux by mrak Vaterra ascender Marauder (d90 v štýle Tomb Raider) Jeep YJ na TF2 swb v plane Hardbody rubicon v pláne