Já bych ze zkušenosti řekl, že jestli se doba jízdy změní, tak do plusu. Já jsem s SCX ve víceméně základu s aku 4600 vyjel až na Ještěd a zpět. Šest hodin jízdy.
Pro ten jsem šel dnes do zdejšího kutila a hned mi tam poslal wdčko že je ideální na všechno i do motoru a zamezuje jiskření. A to je modelář s letadýlkama. No raděj jsem odešel :lol: ten kontaktol někde splaším ale
já jsem do Eca nacpal to mazadlo ve spreji jak jsme si koupily spolu pídžej,víš kterej myslim a eco ztichlo a chrochtá si jak novej :-)
je to malý a drahý ale smrdí to stejně jak wdčko :-D
a když ho odpálim tak nevadí,stejně je to moc pomalý :-D
Klucí, WD40 není mazivo! Klouže to asi jako všechno, co dělá mastný voka na vodě, to jo, ale "mazat" ve smyslu vytvoření stabilní lubrikační vrstvy, to ani náhodou. Je to primárně prostředek pro odpuzování vlhkosti a konzervaci kovových součástek, tzn. dlouhodobou ochranu mimo provoz, bez běžného pracovního zatížení a odsahuje jen malé procento oleje, pro zachování funkčnosti konzervovaných pohyblivých mechanizmů. Ostatně "WD" znamená water displacing. Jako "olej na všechno" to může prodávat opravdu jen úplný laik. Používejte to proti vodě a korozi, ale mažte mazadlem. Pokud jde o použití na elektrozařízení (má to celkem velkou elektroizolační pevnost, údajně až 40kV/2,5mm) doporučuje se pohyblivé části, klasicky mokré motory, mechanicky očistit a pořádně vystříkat vodou, prostříkat WDčkem, nechat pořádně odpařit, i několik hodin, chvíli nechat běhat volně, aby většina zbytku vylítala a teprve pak provozovat s plnou zátěží. Stejně ale všude zůstane mastný povlak, do kterého se lepí nečistoty a vyrábí abrazivní bordel. Takže je na to mnohem lepší nějaký spešl elektroprostředek, po kterém to zůstává prakticky čisté.
Ford Bronco 1967 "Dědek" Home made šasi Ford bronco 1973-Špenát EVO III Home made šasi Toyota FJ 40 Home made šasi long zúžené nápravy Axial Mitsubishi Pajero CC-by Mrak v plným tuningu Xray T3 drift Hpi Blitz http://balu67.rajce.idnes.cz/
Tento používám. Dá se u nás koupit pod několika značkama, tohle HVP, LRP, blablabla, nebo tohle je to samé http://www.mz-racing.net/p7097-5ma4225-odmastovac-ghiant-spray-400ml/ Já teda obvykle potrefil na ten HVP, vydrží to poměrně dlouho, neleptá to plasty a gumy, takže se s tím taky dají čistit.
Malé srovnání, dvě SCX10, stejné základní pneu a tlumiče, stejné převody, stejně stará (mají najeto asi 10hod) a jetou tu samo trasu, jedno s origo motorem Axial 27T a druhé s Speed 600 ECO, trasa mírný terén sem tam skopičiny, 3,5 hod času, oboje stejné lipo 5AH, axial sežral 2,9Ah, speed 1,8Ah, slušný rozdíl... Možná to někomu pomůže v rozhodování.