Stránka 12 z 15

Napsal: 06.08.2012 12:31
od Langos
Díky. Taky už o tom uvažuju, ale záleží na penězích, teď budu od listopadu dávat prašule na potomka :lol:

Napsal: 06.08.2012 14:49
od Pitrisek
Jo jo to znam chtělo by to vyhrat v loterii.Já už potomka mam a začínám šetřit na druhej model :mrgreen:

Napsal: 06.08.2012 22:25
od salvatore
Já bych ze zkušenosti řekl, že jestli se doba jízdy změní, tak do plusu. Já jsem s SCX ve víceméně základu s aku 4600 vyjel až na Ještěd a zpět. Šest hodin jízdy.

Napsal: 07.08.2012 8:06
od Langos
A NiMh nebo Lipo??

Napsal: 07.08.2012 16:55
od salvatore
No Lipo, ale 4600 je pořád čtyři tisíce šest. Ať v pětikorunách nebo ve dvoustovkách.

Napsal: 07.08.2012 19:39
od Langos
:lol: OK Děkuji

Napsal: 14.08.2012 10:36
od prysk
Dotaz,mohu prostříknout Graupnera WD40 kou?

Napsal: 14.08.2012 17:39
od tjjack
Nedělal bych to, protože se ti namaže komutátor a pak ti budou uhlíky jiskřit a napékat se. Skus radši kontaktol ;-)

Napsal: 14.08.2012 17:51
od sWiNe
Pro ten jsem šel dnes do zdejšího kutila a hned mi tam poslal wdčko že je ideální na všechno i do motoru a zamezuje jiskření. A to je modelář s letadýlkama. No raděj jsem odešel :lol: ten kontaktol někde splaším ale

Napsal: 14.08.2012 18:09
od Wendis
já jsem do Eca nacpal to mazadlo ve spreji jak jsme si koupily spolu pídžej,víš kterej myslim a eco ztichlo a chrochtá si jak novej :-)
je to malý a drahý ale smrdí to stejně jak wdčko :-D
a když ho odpálim tak nevadí,stejně je to moc pomalý :-D

Napsal: 15.08.2012 11:40
od eos
Klucí, WD40 není mazivo! Klouže to asi jako všechno, co dělá mastný voka na vodě, to jo, ale "mazat" ve smyslu vytvoření stabilní lubrikační vrstvy, to ani náhodou. Je to primárně prostředek pro odpuzování vlhkosti a konzervaci kovových součástek, tzn. dlouhodobou ochranu mimo provoz, bez běžného pracovního zatížení a odsahuje jen malé procento oleje, pro zachování funkčnosti konzervovaných pohyblivých mechanizmů. Ostatně "WD" znamená water displacing. Jako "olej na všechno" to může prodávat opravdu jen úplný laik. Používejte to proti vodě a korozi, ale mažte mazadlem. Pokud jde o použití na elektrozařízení (má to celkem velkou elektroizolační pevnost, údajně až 40kV/2,5mm) doporučuje se pohyblivé části, klasicky mokré motory, mechanicky očistit a pořádně vystříkat vodou, prostříkat WDčkem, nechat pořádně odpařit, i několik hodin, chvíli nechat běhat volně, aby většina zbytku vylítala a teprve pak provozovat s plnou zátěží. Stejně ale všude zůstane mastný povlak, do kterého se lepí nečistoty a vyrábí abrazivní bordel. Takže je na to mnohem lepší nějaký spešl elektroprostředek, po kterém to zůstává prakticky čisté.

Napsal: 15.08.2012 12:34
od milan008

Napsal: 15.08.2012 12:55
od Balu
Ondru jsem mystifackoval 8) já používám k plné spokojenosti

http://www.druchema.cz/cz/katalog/autok ... 300ml.html

ne kontox jak jsem psal,ale i ten by šel.

Napsal: 16.08.2012 22:16
od minotaur
milan008 píše:http://modely-tuning.cz/shop/?p=productsMore&iProduct=481&sName=49118-motorspray-hvp-500ml

Tento používám. Dá se u nás koupit pod několika značkama, tohle HVP, LRP, blablabla, nebo tohle je to samé http://www.mz-racing.net/p7097-5ma4225-odmastovac-ghiant-spray-400ml/ Já teda obvykle potrefil na ten HVP, vydrží to poměrně dlouho, neleptá to plasty a gumy, takže se s tím taky dají čistit.

Re: Graupner Speed 600 ECO

Napsal: 20.07.2013 20:40
od chipmen
Malé srovnání, dvě SCX10, stejné základní pneu a tlumiče, stejné převody, stejně stará (mají najeto asi 10hod) a jetou tu samo trasu, jedno s origo motorem Axial 27T a druhé s Speed 600 ECO, trasa mírný terén sem tam skopičiny, 3,5 hod času, oboje stejné lipo 5AH, axial sežral 2,9Ah, speed 1,8Ah, slušný rozdíl...
Možná to někomu pomůže v rozhodování.