Tam se mimo jiné píše, že rozvor je 3700mm a šířka 2030mm. Pokud si pamatuju, tak tundra od tamky měla šířku ani ne 180mm, bez fendru. Jednoduchý počty, mě tam prostě chybí vic jak 2cm, vám ne? A Ford f350 je na tom podobně. Takze tady to tamii určitě nesedí.
To je toho kolem meritka. Vemu predlohu, najdu si nakej rozmer z katalogu "vodpredu dozadu" a "ze strany na stranu" a jedu, ne? Vsechno ostatni pomerem prepocitam/omerim a mam hned spravny meritko. Ktery teda vlastnwnk nicemu nepotrebuju :-D
Me mrzi ze to pak ma vliv na tu skejlovou seslost - aby byl cherokee suverenne nejvetsi kara na srazu a pojidal ef tristapadesatky to je trochu skoda. Takze gecko ma praudu, si to kazdej pise "marketingove" jak chce. Vem metr, vem predlohu, podel to a hned vidis jaky mas meritko. Jakypak copak.
Druha vec je ze je toho spoustu prefabrikovanyho, hafo kastli tvrdejch i v lexanu, dalsi kopice stavebnic podvozku... Tak budme radi za ten pestrej trh a co je holt je :-D
Takze me se libi i tady Milanovo malickej ford f 350, i kdyz je mi jasny ze je to tak ... Snad dvacetina :-D :FINE:
Neviem, co riesite. Netusim, ci existuje 1/10 karoseria na tzv. crawlery. Ja co pouzivam karoserie, tak su 1/9x a vacsie, lebo 1/10 asi ani nezozeniete. Ide o to, ze ci kupite hotovu kasnu alebo si ju date vyrobit podla podvozku. Mierka karoserie ma vyznam tak akurat u statickych modelov. Ja tiez nechapem, preco sa to stale vola ze "1/10"