myslis ze by to nedrzelo jen na to m plastu nakonci? treba 7mm mezikruzi a nasunout na tu nohavici? cervikama pritahnout a na to dat dalsi? je to trochu kuzel ale tomu se pomuze trochu pilnikem.... ondro kolik tohle stoji a kde to prodavaj
" Pitbull tires! ... other tires are a joke! " " Seru na poli , jezdím pro body... "
Tak první testíky na skalkách a lehkém sněhu....škoda, že je stále pod nulou a tak ten grip není takový jako by měl být, ale spider šplná velmi dobře:) Karoserii jsem musel více prostříhnout ale přesto to nevypadaá tak zle, aspon si myslím..:)
Tak zrovna ty kdyby ses pustil do stavby, tak by to nemuselo vůbec dopadnou zle! Pojď do toho Pavle ... a při tom kolem nás můžeš nenápadně kroužit s XRkem, abys nás zlanařil ... :mrgreen:
Crawlery to nejsou, ale na to, že ty auta vypadaj tak jako skoro normálně, jsou mnohdy terénní schopnosti až neuvěřitelné ...
No variabilita je myslím dost velká. Prozatím jsou ve stavbě řekněme tři axialy - já, stiifii, leprasol a každý je prakticky úplně jiný, i když výsledná pointa auta je podobná - co nejlepší rozložení váhy, co nejnižší těžiště, dobrý rejd, supr 120 mm gumy, dig, winchdown, katoni, 3S powa a pokud možno co nejodolnější komponenty.
No a pak Raunův Pure Spider, což je jiná třída trošku a divil bych se, kdybys ho nechtěl :-D Ten podvozek byl prakticky vyvinut čistě pro tyto závody a co se týče techniky, nedá se v podstatě pořídit nic lepšího, ale je to samozřejmě o tom, kdo má v ruce vysílačku.
Pořídit jen tak C3 auto není úplně jednoduché, jako když si řekneš, že si koupíš expedičku. U Spidera toho v tom balíku dostaneš tak nějak asi nejvíc, z čeho by se dalo vycházet, ale jeho dostupnost je problematická. U axialů je prakticky každý kus originál a know how stavitele. Záleží jaké máš nároky na umístění a kde proti komu chceš soupeřit ... a stále jde o to, kdo má v ruce tu vysílačku.
Asi si projdi celé toto vlákno, je tu dost odkazů i na zahraniční fora. Moje auto je v non scale. Na fb se tomu věnuje především skupina Scaler Extreme powered by CISE.
...no na tento příspěvek bych rád reagoval....C3 je kategorie , která vznikla v USA a pravidla závodů pocházejí také z USA...platforma modelů se vyvíjela v závislosti na pravidlech závodů a daných technických možnostech doby...Konstrukce, které se používají v současné době v Evropě jsou poplatné místním pravidlům a také možnostem..tedy Pure Spider byl vyvinut pro závody Scale extreme (CISE- Championato Italiano Scale Extreme), které mají poněkud odlišná pravidla než původní C3 - je to dáno tím, že se tyto závody jezdí ve specifickém terénu a jde převším o rychlost projetí tratě, také trat nemá klasické branky, ale je označena celá "mlíkem" pravidla jak jsem řekl jsou trochu jiná....takže Pure Spider na tratích co se jezdí v Rakousku nemá až zase takovou výhodu proti lehčím modelům ...a ted jsme u našich podmínek...Swine zminuje, že tu jsou axialy, ale ty zmíněné modely mají s axialem společného jen ty obaly náprav a možná i ty hrušky diferáků a převodovky, jinak šasi jsou jiná...Swine má nápravy upravené od Igora Albiniho, který se leta věnuje tuningu Axial náprav pro účely CISE...takže obecně lze říci, že modely pro C3 jsou individuálními stavbami podle lokálních pravidel právě platných (ty vycházejí z těch amerických, ale ne úplně je kopírují). Obecně stavby můžeme rozdělit do dvou kategoriií těžší a lehký crawler, každá koncepce má své výhody a nevýhody, vždy záleží na typu tratě ... Jinak samozřejmě, technika je jen jeden z předpokladů úspěchu, druhá věc je umění a zkušenost řidiče:) Šanci má každý kdo má srdce a rád závodí, dá se jezdit vpodstatě s dobře upraveným axialem a nebo losi i vaterou. Každý kdo k C3 trochu "přičichne" bud zůstane a začne se věnovat vývoji svého auta a řidičskému umění a nebo skončí..Většina však zůstává a za téměř dva roky co se této kategorii věnuji jsem viděl více těch co zůstali a další přibývají, takže se dá říct, že v Evropě to má budoucnost...) Přihlašte se do našich závodů AST Modified C3! Uvidíte, že je to zábava, která stojí za trochu tuningů ve vašich modelech..:)
Tak před prvním AST se jdeme rozjezdit do Rakouska. Prozatím sestava Raun, Leprasol a swiňka do C3, přidá se někdo? Terén bude zajímavý. Jedou se samozřejmě i civily - street a offroad.
Jen taková krátká demonstrace, jak se dá s autem podigovat trošku .... kdyby někdo furt váhal ... je to neskutečná zábava, dlouho jsem si takhle ježdění neužil ... pojďte do toho borci, úplně nová dimenze ježdění 8)