Zdarec chlapi. Chtěl bych sebrat pár mouder a zkušeností z praxe s overdrivem. Jaký tam jsou nároky na převody a jakej tam je posun v ovládání? Díky :OK:
Origo axík má 2,92. Jezdím v trialce předek 2,57 a zadek 3,30. Jiné varianty nejsou a tohle je největší rozdíl. Mám heavy duty ocelové převody se zahnutým zubem, nezničitelné. Rozdíl je obrovský, pokud jezdíš na milimetry mezi brankama, tak to fakt poznáš. Zadek to tolik netlačí ven, auto se tolik nehrne a jede přesnější stopu. Dělal jsem test, kdy jsem měřil poloměr zatáčení a dal nejdřív jednu sadu, pak druhou a pak jsem ještě zvětšil záklon rejdového čepu. Z původních 150 cm jsem se postupně prokousal na 75 cm. Původně jsem k tomu byl skeptický a nevěřil jsem tomu, protože u skutečného auta bys to hned vykřápal. Ale neodchází nic, trialka to má dva roky v sobě, ale je fakt, že to jezdí dvacet minut za měsíc. Nicméně ve světě se to jezdí normálně i na vytíženějších autech. Ale jako do nějakého rychlíka jako EXO, Yeti a spol bych to nedal, tam by to asi nebylo v olrajtu.
díky, chtěl bych to narvat do AST auta, kvůli zákazu DIGu a nějak se mi sešly doma dva druhy převodů, jen to jsou hliníkový převody, tak nevím, jestli si nenadělám do bot
Dva druhy hliníkových do SCXka? to se mi nezdá, všechny tuningy už by měli být heavy duty steel teda origo tuning axial, bůhví co dělají ostatní no .... hlavně si spočítej poměry, ať víš co kde máš a nedáš to jako underdrive, resp. CS na driftu :-D