Stránka 5 z 6

Re: BOMBER MORAVA

Napsal: 28.10.2016 23:28
od haiso
Josefh píše:
Milan3528 píše:Na tvou radu jsem dal prodloužení kabelu serva abych mohl měnit jak na běžícím pásu.


Jasan. Místo 30 Min to vyměníš za 3. Jo jo. To nebylo z mé hlavy ale myslim Rosťa (Haiso) dodal nouhau. Na trati se to hodí. Určitě je dobré mít ty spodní misky u tlumiče prodělané drátkem. Jednu jsem ztratil ale Láďa pomohl.

hele Milane takhle to vypadalo pred radou.. rozebral auto na prvocinitele aby se dostal ke konektrou v Rx :-D
Obrázek

Re: BOMBER MORAVA

Napsal: 29.10.2016 9:34
od Milan3528
Ještě čekám na tu radu ze servosaverem.Líbí se mě ten jak máte někteří s těma pružinama na tyčce.
Rozdělal jsem postižené servo a bylo dolámaný - zuby.
Elektronika a motor OK.Ale vím houby jaký převody -typ -shánět.
A co tam leze zespodu do auta ? Shora se mi zdá cesta schůdnější jak se dostat do krabičky s přijímačem.Snad by stálo za úvahu dát i prodloužení k reglu.No ale to už by se taky mohlo stát,že budem tahat sebou i náhradní auto ... :-D

Re: BOMBER MORAVA

Napsal: 29.10.2016 10:29
od maztekk
Milane pěkně si s Bombrem hraješ :OK: Já mám prodlužky jak na servo tak régl, vytažené dopředu a přichycené na rámu. Ten servosaver vyrábí Zdenda gweck, já mám servosaver řešen plastovým řízení a taky funguje :-D
Na té fotce jsme poprvé rozebíraly Bombra a šli na to špatně zespoda.

Re: BOMBER MORAVA

Napsal: 29.10.2016 10:34
od tomyprodejcz
Propojky na regulátor i servo se určitě vyplatí mám je na všech autech, když se něco pokašle jednoduše vyměníš bez složitého rozebírání a jede se dále ;-)

Re: BOMBER MORAVA

Napsal: 01.11.2016 21:39
od Milan3528
Tak jsem dnes předělal servo.Místo TGY 1501 jsem dal JX servo CLS6331MG s tahem 31 kg.
A teď : mám tam regl Axial AE-5 bez externího becu.Máte s tím někdo zkušenost ?
Neodpálím něco když nemám ten externí bec ? Jezdíte tak někdo ?

Re: BOMBER MORAVA

Napsal: 01.11.2016 21:49
od Josefh
Milan3528 píše:Tak jsem dnes předělal servo.Místo TGY 1501 jsem dal JX servo CLS6331MG s tahem 31 kg.
A teď : mám tam regl Axial AE-5 bez externího becu.Máte s tím někdo zkušenost ?
Neodpálím něco když nemám ten externí bec ? Jezdíte tak někdo ?


Milane (ty šelmo)
jezdím bez externího BECu. Vše ok. Servo máš tedy se silným tahem.
Já se s mým autem jednou tahal do tak táhlýho kopce, že jsem z toho byl utahanej.
:-D

Re: BOMBER MORAVA

Napsal: 01.11.2016 21:57
od haiso
no se "silným tahem".. hele když správně "zasuneš" konektor serva tak neodpráskneš nic bude fungovat ..ale jen pro info :arrow:
AE-5ka dáva na BECU 5V :arrow: http://docs.axialracing.com/instructions/Electronics/AX31144-i001_-_AE-5_Waterproof_Forward-Reverse_ESC_w-Drag_Brake.pdf
takže dle spec. serva :arrow: http://www.bighobby.cz/www-bighobby-cz/eshop/4-1-SERVA/0/5/1793-JX-servo-CLS6331MG-digital-63g-0-12sec-31kg
bude tahnout na 5V servo "jen" neco kolem 24kg .. de o to co s tím chceš jezdit ;-)

Re: BOMBER MORAVA

Napsal: 01.11.2016 22:03
od tomyprodejcz
Přesně jak píše Rosta jde o sílu serva a Becem ulevíš i regulátoru .Já používám Bec na Wraithu spíše z důvodu vymáčknutí ze serva co to dá mám těžké auto a velké kola a na 5 V mi to moc nechtělo zatáčet ;-) Bec mám tuten http://www.mz-racing.net/1rc21515-ubec-6a/

Re: BOMBER MORAVA

Napsal: 01.11.2016 22:09
od haiso
Já mám zase tento BEC ve Wraithu s kombinací servosaveru :arrow: http://www.mz-racing.net/3sk6055-stabilizator-napajeni-6-0v-super-mini-10a-6s-lipo/

Re: BOMBER MORAVA

Napsal: 02.11.2016 7:37
od Milan3528
S tahem serva jsem problém neměl.Výměna byla z důvodu toho,že jsem neměl servosaver a odpráskl jsem zoubky na převodech.Předpokládám tedy ,že silnější servo bude mít lepší i ozubení a hned tak neodejde.Dokonce jen u tohodle serva v popisu píší,že má lepší zuby a že jsou nějak tvrzené.U jiných z téhle řady se to nepíše.Ale jak jsem řekl výše,zatáčelo mi dobře i TGY1501.
Tohle servo je už na venkovním vzhledu docela jinak propracované a je velmi tiché a rychlé.Všem doporučuji.
Zajímalo by mě hlavně,zda nemohu odprásknout regl nebo přijímač.Dokáže to někdo spočítat ?Pro mě je to španělská vesnice.Dva dráty jsou v elektronice pro mě až dost. :-D
A držte se ,chystám nový stroj ... taky monstrum.

Re: BOMBER MORAVA

Napsal: 02.11.2016 8:51
od xbs
Milan3528 píše:A držte se ,chystám nový stroj ... taky monstrum.

Tebe bych chtěl mít doma :-D

Re: BOMBER MORAVA

Napsal: 02.11.2016 20:08
od Milan3528
Pánové,neměl by doma někdo návod CZ na regl HPI - Vapor Pro HPI106767 ? Nebo odkaz ? Anglickej jsem našel.

Re: BOMBER MORAVA

Napsal: 02.11.2016 20:28
od Honzajz
Tenhle regulátor mám v Yetim, copak by jsi potřeboval vědět? Jinak nastavují přes Castle Link

Re: BOMBER MORAVA

Napsal: 02.11.2016 20:51
od Milan3528
Honzajz píše:Tenhle regulátor mám v Yetim, copak by jsi potřeboval vědět? Jinak nastavují přes Castle Link


Castle link nemám ale budu jej potřebovat oživit.Z anglického návodu jsem jaksi pochopil,že nejprve zapnu vysílačku s vynulovanými trimy,dám plný plyn a teprve v tuhle chvíli připojím baterii.Nastane nějaký pípání a blikání ledek,poté přesunu páku do plné brzdy,zase pípání a pak neutrál za stálého pípání a mělo by být hotovo.
Je to tak správně ?

Re: BOMBER MORAVA

Napsal: 03.11.2016 11:29
od virtual
Milan3528 píše:Zajímalo by mě hlavně,zda nemohu odprásknout regl nebo přijímač.Dokáže to někdo spočítat ?Pro mě je to španělská vesnice...

Je to zhruba tak, že servo spotřebuje pouze tolik, kolik mu dodá zdroj (BEC). Abys plně využil potenciál serva, musel bys mít tak 10 A BEC. V tomhle zapojení (jestli ho máš normálně v přijímači) bude mít servo reálnou sílu nějakých 15 kg, pokud to stačí, můžeš to normálně používat...