Stránka 2 z 5

Re: BB Technický koutek

Napsal: 07.11.2016 20:12
od Honzajz
Chtěl bych ho do Yetiho, mám teď ten stejný jen 2400kV . A použít na 3S Lipol ... tu 2400 bych možná zkusil do Bombera. Zvažuji ho teď koupit v kitu

Re: BB Technický koutek

Napsal: 07.11.2016 20:27
od BigMisan
No zkusit to můžeš ale bude to asi raketa a musíš dát pozor na přehřívání...
Jinak ten 2400 umí i 4S tak by to byla taky varianta. Rychlostně by ses dostal na stejno a měl bys lepší citlivost od spodu...

Re: BB Technický koutek

Napsal: 07.11.2016 20:35
od Honzajz
Můj limit jsou 3S baterie a to že regulátor je do max 3S

Re: BB Technický koutek

Napsal: 08.11.2016 21:44
od aniello1977
http://www.rpphobby.com/product_p/tektt2000.htm

Tak další věc která me zajímá

Re: BB Technický koutek

Napsal: 11.11.2016 19:29
od tomyprodejcz
Interco IROK 1.9 vs Duratrax Pneu Showdown 1.9 porovnání rozměrů
Iroky: http://store.rc4wd.com/Interco-IROK-19- ... _1423.html
Duratrax: http://www.mz-racing.net/dtxc4019-pneu- ... pound-2ks/

Parametry od výrobce:

Duratrax
vnější průměr: 121 mm
šířka: 48 mm
tvrdost: kategorie C3 compound (Super-Soft, extra měkké)

IROK
vnější průměr: 118 mm
šířka: 44.5 mm
tvrdost: Advanced X2 SS Compound (Super Soft & Super Sticky)

Fotky: http://gillettenm.rajce.idnes.cz/Honcho ... G_5353.jpg

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Re: BB Technický koutek

Napsal: 11.11.2016 21:18
od BigMisan
A porovnani? Jak se ti zdaji?

Re: BB Technický koutek

Napsal: 30.12.2016 18:51
od nitro54
Zdravim pani, myslite ze by toto utiahlo bombera ? Dik
http://m.ebay.co.uk/itm/Cool-GoolRC-Wat ... 0408.m2460

Re: BB Technický koutek

Napsal: 30.12.2016 18:58
od maztekk
Čau názorem lajka bych řekl že 45 Ampér regulátor je málo ale počkej si na názory chytřejších z nás v tomto směru ;-)

Re: BB Technický koutek

Napsal: 05.01.2017 14:16
od BigMisan
Jde o to, kde primárně budeš s bombere jezdit.
Jestli to bude spíš bashing (rychlejší jízda po rovném terénu) tak by to asi stačilo.
Ale prakticky zapomeň na crawlení.
Motor je bezsensor, nebude mít dostatek citlivosti v nízkých otáčkách - tzn bude ti to škubat při pomalé jizdě

Mimo to, motor je sice určen na 1/10 auta což bomber papírově splňuje, ale spíše bude určen na bugyny a ty jsou menší než bomber a taky lehčí, odpovídá tomu i proudová zátež u regulátoru.

Měl bys i problém s nastavením síly na pomalou jízdu a dostatečné rychlosti.

Určitě by to chtělo sensorovej motor a lépe nějakej silnější, nebo to nakombinovat s 2 rychlostní převodovkou...

Re: BB Technický koutek

Napsal: 05.01.2017 14:22
od BigMisan
Malý update ke commentu č. 2:

Regl - Castle Mamba monster x - je vodotěsný v použití pouze jako bezsensor (sensorless), takže v našem případě na crawlení nikoliv, jelikož je sensor nutný!!!
Hajzlíci to píšou v návodu malým písmen jak jinak... :-)

Re: BB Technický koutek

Napsal: 05.01.2017 15:31
od virtual
Ono to ale z toho vlastně vyplývá, když si přečteš vlastní návod na utěsnění...

Re: BB Technický koutek

Napsal: 05.01.2017 15:52
od BigMisan
navod je na motor, ja mluvim o reglu... vyrobci už by kurňa mohli dělat vodotěsný všechno ne? stačí to do nečeho zalít, nechat čouhal kabely a je to.. :-D
nastavení by bylo přes vysílačku a bylo by.. :-)

Re: BB Technický koutek

Napsal: 05.01.2017 19:02
od virtual
Jenomže regulátor a motor propojuješ senzorovým kabelem, jehož konce a propojení, předpokládám, budou hlavním problémem. Aby to bylo stoprocentní, musely by udělat vodotěsné propojení senzorů, a to se jim buď nedaří nebo nevyplatí (i kvůli kompatibilitě). Vodotěsné tlačítko nebo konektor na nastavení problém nebude, takové produkty existují.
BTW Castle má Smart Sense, a tedy chvilkové "zaplavení senzorů" by nemělo znamenat závažný problém, i když to sám nemám vyzkoušené.

Re: BB Technický koutek

Napsal: 07.01.2017 16:17
od eos
Senzory jsou hallovy sondy a to je sama o sobě vodotěsná součástka, ale měří se na tom řádově milivolty, takže ke zblbnutí reglu stačí vlhkej konektor. Imho jedinej způsob, jak to efektivně zatěsnit, je bytelně přelakovat senzorovej plošňák v motoru, pokud už není, a po propojení definitivně zalejt oba konektory senzorovýho kabelu do plastidipu.

Re: BB Technický koutek

Napsal: 07.01.2017 17:51
od kilator
Osobne uz nepouzivam Plasti-dip, protoze i pod nej se dostal na reglu bordel a vlhkost i pri trojobalu. Nechapu jak a kudy, nejspis kolem dratu baterky a motoru. Zacal jsem pouzivat ochranny lak ve spreji na DPS desky PLASTIK 70 SUPER.
Vyzkouseno v praci na firemnich strojich ponorenych neustale v ruznych kapalinach (voda olej) a zatim masiny jedou. Pozor, pri aplikaci musi byt vse spojeno a s konektory se nemuze hybat aby se tekutina nedostala mezi kontakty!!! Odstranit se da docela dobre odlakovacem na nehty a kartackem na zuby. Pro jistotu delam tri nastriky po zaschnuti predchoziho.