Jako modelář jsem právě selhal. Strašně jsem se těšil, až si budu pižlat jako fakt nějaký speciálek a budu si ohýbat šásko a linky doma ve svěráčku a řezat těhlice a pižlat pilníkem nějaké okousané kusy plechu, aby to drželo naviják a kastlu a tak prasácky si to tunil po svojem, ale přistála mi taková jakože lukrativní nabídka, že tohle celé asi přeskočím, bo jsem to musel vzít. Jako takovej dobrej axík no.
Autíčko je takovej světoběžník, postavil ho švýcarský world champion v crawleru a pak to asi dva roky jezdilo v Rakousku a teď ho má v pokojíčku hovádko z Krnova, co se všude chová nevhodně a mluví nadstandardně vulgárně. Ale zase su moravskej mistr a když to postaví švýcarsej world mistr a jezdí s tím pak moravskej mistr, tak to musí být zničující kombinace ne? :mrgreen:
Takže představuju můj vergl do Cétrojky.
- scx chassis, vpředu uřezané a nadstavené kusem železa, aby se to dálo potáhnout karbonovým plátíčkem (jako ale mohli to kluci aspoň nějak cáknout nebo zalakovat, je to surový železo, rezavý jak ze směťáku)
- na to navazuje to, že je celý šásko potažený krásnýma karbonovýma plátičkama, které jsou moc hezké, je to zbavené origo šouktouwrů a tu funkci právě plní ten karbon
- karbonové plátičko na baterku vpředu, dvě karbonové plátička na cokoliv po stranách na nášlapech, velké karbonové plátíčko vzadu na cokoliv, vlastně všecko můžete dát kamkoliv a vždy budete mít jistotu, že to bude ležet na karbonu, jako né že by to dramaticky zlepšovalo vlastnosti, ale je to prostě stylový a pěkný a lehký a pevný a tak
- scx převodovka s karbonovým motor platem a konverzí, která umožňuje posunutí převodovky víc dopředu na origo skid platu, místo spojky je tam taková hvězdička, která není spojka a má modré šroubky, takže jako frajerský, uvnitř prý heavy duty převody, ale majitel to nikdy neměl otevřený, ale musí tam být, jinak už by to dávno nejezdilo
- karbonový bazmeky měnící uložení zadních vrchních linků prý pro potlačení torque twistu
- karbonový držák 4linku vpředu i vzadu i držák serva, no to prostě nemá smysl jmenovat, cokoliv někam šroubuješ, tak to šroubuješ do karbonu a to ti právě pak dává ten respect v ghettu, který já vyžaduju
- ocelové kardany Junfac, které tuším kluci na foffkách řádně ozkoušeli a dalo se
- zelený provázek vpředu je takovej jako skoro winčdaun, který nic nedělá, jen tam je a omezuje propad přední nápravy
- tlumiče normál scx s hliníkovým tělem
- pak aj taká cypovina od vanquishe, která změní uložení především předních tlumičů, aby byly výš a bylo víc prostoru pro kola v rejdu a pak se to i prý dá použít na takovej stabík na zadní nápravu od Hot Racing ale o tom ještě moc nevím a zatím nevím, esli to jako potřebuju nebo ne, doteď mi autíčka jezdily bez toho, tak asi budu teprv zjišťovat své potřeby v další fázi mého modelaření no
- všechny linky i řízení titan
- nápravy? to je prostě nepopsatelné, to je porno, to je erekce a následná ejakulace a důvod, proč jsem to chtěl ... je to v mosazným tuningu, který obsahuje inside vložky předek i zadek, k tomu závaží jakože vzadu nohavičky a vpředu je to těhlica a závaží najednou, to asi nikdo jiný nedělá, je to od jednoho italského Igora a chce za to hodně peněz, ale je to prostě šupa .... dobrý je, že na to normálně sedí na běžný hex třeba 1.9 axial beadlock, k tomu jsou céčka s třemi možnostmi nastavení záklonu rejdového čepu, v nápravách heavy duty overdrive převody, poloosy Vanquish ... chápete, mám první věc Vanquish, to mají jenom profi rideři, přední náprava je celá nová, má najeto dvě akce
tak teda fotky no, když tak škemráte
Takhle vypadají střeva náprav
Takže todle jsem koupil, moje plány jsou následující.
- rychle do toho nahážu elektro z mojeho rádoby C3 axíka a chcu to projet asi v sobotu
- rozeberu to komplet, abych zjistil, co mám doma a začnu přemýšlet, co bych mohl upravit a určitě to bude chtít nějaký servis - namazat, ložiska, pozdotahovat šroubky, prostě takový ty hi-tech věci, co my závodníci děláme
- není v tom ani dig ani winchdown a nějak si myslím, že bych to měl mít, takže se o to pokusím
- kola chci 1.9 falken na šutry a skály a na sypký hlinitý a lesní terén buď moje 1.9 prořezané maxxis trepador nebo zužené prořezané 2.2 venom čendokrýpry a hrozně rád bych měl v použitelné velikosti Badlandy od Prolajnu, ale já nějak nemám varlátka na řezání a zmenšování a zužování pneumatik, tak nevím no
- elektro asi komplet z axíka - Speed 8,4V + regl Axial AE-5 z Bombera, 3Ska Turnigy, 30kg servo turnigy, Katoni, 6A ext. BEC, celkem mi ta sestava seděla
... jako závěrem si myslím, že to není až tak neskutečné úžasné auto, které bude úplně diametrálně odlišné, popravdě si myslím, že o moc líp jak můj dobře udělanej axík to jezdit nebude, ale prostě je to z hodně našlapaných komponentů, tak to bude mít výbornou životnost a ten karbon všude je takovej epesní, jako člověk to má na stole a čumí na to a má z toho úplně radost, že to je jeho auto ... ale jako ty nápravy ty jsou morda, to mě hrozně bere, ty těhlice jsou prostě v topu, su zvědav na jízdní dojmy, ale bude to určitě žužo ... kastlí se mi tu sešlo nějak moc, takže Jeep G6 nebo Ford F150 Baja od tamky, Bronco HPI, jakejsi Chevy pickup asi taky tamka, UAZ od maďarů ... další G6, dvě Cheera ... prostě něco tam bude no
Tady všecky fotky: http://rcswine.rajce.idnes.cz/New_era_of_C3
Držte palce, ať těm Rakušákům zatopíme, jinak na každým českým ASTu čus ;-)