Stránka 1 z 1
					
			
				Venom Creper-Franta
				Napsal: 20.03.2010 13:11
				od Franta
				Tak se taky pochlubím novým strojem,zatím je to sérijovka.

[url]

 
Další foto-
http://rcfranta.rajce.idnes.cz/Venom_creeper/#album 
					
			
				
				Napsal: 20.03.2010 20:39
				od Seki
				Pěkné, jaký tam máš regulátor ? Já jsem si ho taky pořídil a zatím nemám vhodnou regulaci.
http://www.sekimotorsport.wz.cz/Dilna.htm
 :tleskam:
 
					
			
				
				Napsal: 20.03.2010 21:50
				od Franta
				Regl je DSYS MD54DCRS s odpojeným bec.
			 
					
			
				
				Napsal: 06.04.2010 17:19
				od Franta
				Mám novou karosku nabo spíš rám a částečně doladěnej podvozek.
Tak z exped.auta zatím sešlo a vznikla plážovo-šutro-lezecká bugyna.
Jak se Vám líbí ?

 
Další foto
http://rcfranta.rajce.idnes.cz/Venom_creeper/ 
					
			
				
				Napsal: 06.04.2010 18:34
				od MikeP
				To je vyborny.... :twisted:
			 
					
			
				
				Napsal: 06.04.2010 18:52
				od yanek
				auto je to takové ....veselé :lol: . Koukám, že máš pružiny předepnuté nadoraz , to kvůli čemu? Hmotnost?
			 
					
			
				
				Napsal: 06.04.2010 19:20
				od Franta
				Pružiny-zkoušel jsem přizvednout spodek kvůli přejezdům a už to tak zůstalo,váha určitě ne,ten rám je z tvrzené hliníkové trubky-je lehký.
Jinak 3č.LiPo 2800,mám i lehčí 3č.v kolech je 4*100g a ještě se tam 100 vejde, bude to zároven s rantlem disku(olověný plech 0,5)
			 
					
			
				
				Napsal: 06.04.2010 22:42
				od yanek
				Mne to jen překvapilo, mám je úplně na volno lepší  (stabilita) i krut
			 
					
			
				
				Napsal: 06.04.2010 23:11
				od rskedar
				nekroutí se ti teď to šasi víc, když přidáš plyn? když jsem já zkoušel vyndat tu vanu na baterii a předělat linky, tak se to tak kroutilo, že jsem to raději dal zpět...
			 
					
			
				
				Napsal: 06.04.2010 23:53
				od yanek
				Kroutí se jako každé auto s kardany. Nic tragického u crawlera. Kdybys to měl na expedici tak je to jasné ale tím ztvrzením se u cravlera  připravíš o tu nádhernou práci podvozku. Ale každému co mu vyhovuje.
			 
					
			
				
				Napsal: 07.04.2010 10:01
				od Franta
				Kroucení sasí je úplně stejné jako původní.Záleží na uchycení tlumičů,horní linky na to nemají vliv, alespon podle mých zkoušek.Já je dal co nejníž a nejblíž převodovce(nová díra) aby zůstal úhel kardanu při propružení stejný(malí) aby se náprava podélně natáčela co nejmín,nevím jak jinak to napsat.
Takže nemám záklon rejdovejch čepů-(původní). Jsou kolmo k zemi a nepatrnej záklon je až při plným stlačení podvozku(tlumičů)
			 
					
			
				
				Napsal: 07.04.2010 10:16
				od Franta
				Zavěšením tlumičů se dá dosáhnout zkroucení náprav téměř 90stupnů ale pak vláčíš sasí pokaždé na jinou stranu to jsem taky zkoušel a není to vůbec hezké a vlastnostem to taky nepomohlo-je to můj názor.
			 
					
			
				
				Napsal: 09.04.2010 0:36
				od yanek
				No, asi tak  :lol: