Miro mysljm, ze Slick dela tuningy na svy tehlice, ja potreboval neco na ty axial histeer...na tech neni nikde misto pro uchyceni sroubem, takze to musi bejt vylozene tvar, kterej se hodne natesno navlikne a ze strany se pritahne cervikem. Da se to koupit jen venku, za dlouhy penize.
**Honza** **Original since 1981** **#RTRCZ team driver**
Míro tam je problém s fyzikou. V kole se závaží musí otáčet, takže velká kinetická energie a zátěž na převody při zrychlení a prudkým brždění, který je tady celkem běžný a razantní a zastavit no auto je pak taky větší problém. Pak dostávají enormní záhul taky poloosy, kardany a všechno okolo. Závodníci to snad potvrdí.
Jak pise Vitek. Na expedicni jezdeni i na klasickej trial jsou zavazi v kolech vyzkousena a osvedcena metoda, nicmene tyhle potvory musej bejt celkem svizny do trophy sekci a tam uz tezky kola nejsou to pravy...velka setrvacnost nesvedci vubec nicemu na aute. Takze je snaha o lehky kola a vrsek auta a tezky napravy a celej spodek auta. Takze tezky vlozky a zavazi na tehlice a co nejvic dovnitr disku,aby neprekazelo. Premejslel sem i o kovovejch obalech, ale Pita psal, ze se hur smekaj po kamenech, nez plastovy, coz zrovna uplne nepotrebuju.
**Honza** **Original since 1981** **#RTRCZ team driver**
A takhle to vypada komplet s mosaznejma krouzkama. Celkova vaha je cca 145g na kazdy strane. Vzadu to bude skoro stejne, jen tam musim doplnit jeden krouzek. Prostorove to vyslo jen tak tak, srouby jsou zapustny, jinak by se nedalo nasadit kolo. Vsechny srouby i cerviky sem bohate zalil locktitem, protoze jestli se to v zavode hne, sem ztracenej.
**Honza** **Original since 1981** **#RTRCZ team driver**