Nebojte, korba nezustane, uz tam davno neni, to bylo jen tak pro zabavu.. :-)
Jinak je to vysoky, vo tom zadna, ale ono si to sedne na tlumicich az se to nalozi jeste par vecma.. Takhle je to udelany tak, ze pri max krizeni gumy lehce lizou blatnik vpredu.. Uz ted jsem presunul predni naraznik a hned to vypada lip..
Samozrejme tohle nikdy nebude scale auto, je to auto na blnuti, na zavody apod. Zadny zasadni zavodni ambice ale nemam.. Hardbody jsem zvolil, protoze jsem chtel jit proti prooudu, ale taky proto ze Tamiyacka neni zas tak tezka a pomerne hodne snese.. Jdu na to filozofii, ze pevny prahy a boky se v zavode muzou hodit, ze je o co se oprit, po cem se sklouznout.. Lexan se prohne a sutr vam proleze az nekam k prevodovce a kdyz na nem zustanete zapichly, tak jaky jste byli.. No uvidime v praxi.. :-)
Ta klec z Honcha je tuze dobrej napad, uz me to napadlo ale ted jste me presvedcili.. Jdu ji shanet, pokud nekdo ma, nabidtnete.. :HOPS:
A jsem tuze rad, za tu diskuzi, co tu vznikla, ne kazdymu se to libi a vubec mi neva kdyz to slusnou formou vyjadri. Komentar typu " Ty kravo, to je hnus ze jdu blejt, cos to postavil, ty debile? " by byl samozrejme mimo.. :-D
No kazdopadne doufam, ze dneska na tom pokrocim, chtel bych to hodit do barvy uz abych pristi nedeli mohl vyrazit do Brd.. :hura: