Stránka 2 z 5

Re: 1980 Land Rover Series lll Lightweight

Napsal: 19.02.2017 12:42
od martan2002
Teď právě řeším jak z tohle udělat výstup na kardan( 5mm tyčka)

Obrázek

takhle to vypadá jako celek:

Obrázek

Podstatě mě napadá to provrtat a sešroubovat,
nebo vysoustružit novou ale tomu bych se chtěl vyhnout.

Takže jakékoliv nápady beru. :-p

Re: 1980 Land Rover Series lll Lightweight

Napsal: 19.02.2017 15:30
od sim_ma
uřízni ten konec vyvrtej tam díru do ní závit a potom kup kulatinu určitého průměru a na ní taky udělej z části závit a dej tam nějaký pevní zajištovač závitu a zašroubuj to ...

Re: 1980 Land Rover Series lll Lightweight

Napsal: 19.02.2017 17:00
od gecko-x
Obávám se, že jakákoliv úprava, co by měla spolehlivě fungovat, se bez soustruhu neobejde.

Jak je psáno výše, já jsem uřezal tu část se závitem, nahradil kulatinou vsunutou do vyvrtaneho otvoru (eventuálně se závitem) a zajistil jsem to lepidlem a kolíkem

Re: 1980 Land Rover Series lll Lightweight

Napsal: 20.02.2017 22:51
od martan2002
Díky za nápady. :HOPS:

Re: 1980 Land Rover Series lll Lightweight

Napsal: 26.02.2017 12:00
od martan2002
Tak minulí týden nebyl moc plodný: :-(

Ubrousil jsem úchyty na kapotě budou nové z drátu.

Obrázek

nový servo

Obrázek

nový samojistící matky na rozvodovku

Obrázek

a nákres šáska

Obrázek

a teď k převodovce
dovnitř je vsunutá 5mm kulatina kterou asi provrtám a zajistím tekutým kovem.
protože ve vnitř je závit tak 5,5 M protože 5 vypadává a šestka se tam nevejde.

Obrázek

Obrázek


už se to začíná kupit

Obrázek

Re: 1980 Land Rover Series lll Lightweight

Napsal: 26.02.2017 16:41
od martan2002
Tak tady je myšlenka ve 3D :tleskam: (já nekreslil to martin)

Obrázek

Obrázek

Re: 1980 Land Rover Series lll Lightweight

Napsal: 26.02.2017 16:49
od gecko-x
Vevnitř je M6, ale s jemným závitem. Změř díru a dá se říct, kolik bude chybět do 6mm, tolik je stoupání. Vsadil bych na M6x0,75 ;-)
Ale jak jsem psal výš, tu část se závitem pryč, vývrtek díru a vlep tam kulatinu zajištěnou kolíkem

Re: 1980 Land Rover Series lll Lightweight

Napsal: 26.02.2017 22:38
od martan2002
Jop máš pravdu :OK:
Takže to provrtám vyříznu závit M3 stáhnu šroubem a pojistím tekutým kovem.

Re: 1980 Land Rover Series lll Lightweight

Napsal: 27.02.2017 6:19
od gecko-x
M3 šroubek je měkký, pojisti to radši kolíkem, třeba 3mm, ale i 2mm by stačil.

Re: 1980 Land Rover Series lll Lightweight

Napsal: 27.02.2017 15:18
od martan2002
Můžeš vysvětlit kolík ?

Re: 1980 Land Rover Series lll Lightweight

Napsal: 27.02.2017 15:47
od gecko-x
Je to váleček, průměr 3mm. V hexu na kole máš taky kolik (PIN) průměr 2 a délka 10mm.

Re: 1980 Land Rover Series lll Lightweight

Napsal: 27.02.2017 15:54
od martan2002
Dík za vysvětlení ale stejně nevím kde to kopím. :-p

Re: 1980 Land Rover Series lll Lightweight

Napsal: 27.02.2017 16:21
od komaar
gecko-x píše:Je to váleček, průměr 3mm. V hexu na kole máš taky kolik (PIN) průměr 2 a délka 10mm.


myslíš tohle?
http://www.mz-racing.net/50594-2x10mm-shaft-10ks/

Re: 1980 Land Rover Series lll Lightweight

Napsal: 27.02.2017 16:24
od gecko-x
Koupis to v každém lepším železářství. Ale jednodušší je koupit vrták a použít z něj stopku. A asi bych koupil kobaltový, oni budou vědět ;-)

Re: 1980 Land Rover Series lll Lightweight

Napsal: 27.02.2017 16:25
od gecko-x
komaar píše:
gecko-x píše:Je to váleček, průměr 3mm. V hexu na kole máš taky kolik (PIN) průměr 2 a délka 10mm.


myslíš tohle?
http://www.mz-racing.net/50594-2x10mm-shaft-10ks/

Ano, tohle. Ale 2mm se blbě vrtají, lepší je ta trojka.