Ascender two speed a overdrive
Napsal: 17.02.2017 21:38
Ahoj, původně jsem to chtěl dát k sobě do vlákna s K10tkou, ale řekl jsem si, že by s tím mohl mít ještě někdo zkušenosti, nebo by to mohlo být inspirativní i pro jiné, tak to zevšeobecním. O co jde? Přední náprava se točí rychleji než zadní. Výhody jsou všeobecně známé (lepší zatáčení, výjezdy do kopců...) Většinou se to řeší rychlejším převodem na hrušce, ale to se mi moc nezamlouvalo, nechtěl jsem se zbavit normálního režimu, tak jsem se vydal cestou "rozpůlení převodovky". Není to můj nápad, viděl jsem to jinde, dokonce to vyrábí někdo v Itálii, ale to by mě tak nebavilo, to koupit :-D
Funguje to tak, že v normální režimu jede auto na dvojku a pokud zařadím jedničku zařadí se jen na zadní kola a na předních zůstane dvojka. Ten chlapík co to vymyslel musí být génius, já do tý rychlostky čučel půl dne než jsem to pochopil. Momentálně jsem to vyzkoušel, bez serva, to mi dorazí po neděli, maká to jak má, jenom musím objednat pomalejší motor asi 45t a přendat zadní linky (to už bude jejich třetí místo :lol: ) měli kolizi s pákou řazení.
Zítra se snad dostanu k tomu, že bych něco nafilmoval, zatím tedy pár fotek ze stavby:
Původní převodovka po vyčištění:
Díly dvojkvaltu:

Sestavenej dvojkvalt:


A tady je to hlavní, předělaná hřídel a jedno kolo:





Hoj Z
Funguje to tak, že v normální režimu jede auto na dvojku a pokud zařadím jedničku zařadí se jen na zadní kola a na předních zůstane dvojka. Ten chlapík co to vymyslel musí být génius, já do tý rychlostky čučel půl dne než jsem to pochopil. Momentálně jsem to vyzkoušel, bez serva, to mi dorazí po neděli, maká to jak má, jenom musím objednat pomalejší motor asi 45t a přendat zadní linky (to už bude jejich třetí místo :lol: ) měli kolizi s pákou řazení.
Zítra se snad dostanu k tomu, že bych něco nafilmoval, zatím tedy pár fotek ze stavby:
Původní převodovka po vyčištění:
Díly dvojkvaltu:
Sestavenej dvojkvalt:
A tady je to hlavní, předělaná hřídel a jedno kolo:
Hoj Z