jirkan
Nově příchozí
Příspěvky: 12
Registrován: 22.03.2017 18:22
Bydliště: Kostelec nad Černými Lesy

smazat

jsem začátečník v kategorii expedičních modelů. Pro začátek jsem si koupil osminu cfx. Asi je úžasná dle recenzí, ale mně připadala jako tank, který všechno přejede a projede a to mně docela vadilo....asi jsem se nevydal správným směrem. Tento podvozek jsem prodala a nyní tápu zda koupit cmx nebo cfx....poradíte mně někdo? Vím jen, že cmx nemá kuličková ložiska a kovové převody v převodovce. Uspořádání podvozku je mně celkem jedno. Dík
Naposledy upravil(a) jirkan dne 17.04.2017 14:55, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
maztekk
Veterán fóra
Příspěvky: 3947
Registrován: 21.06.2011 0:00
Bydliště: Mníšek pod Brdy

Re: cfx nebo cmx

Čau to bude moc zajímavá diskuze :OK: Chceš jako poradit auto které nic neprojede? Nebo jestli projede méně CMX nebo CFX? :-D Nepřemýšlel si třeba nad tím kde s tím jezdíš?
jirkan
Nově příchozí
Příspěvky: 12
Registrován: 22.03.2017 18:22
Bydliště: Kostelec nad Černými Lesy

Re: cfx nebo cmx

maztekk píše:Čau to bude moc zajímavá diskuze :OK: Chceš jako poradit auto které nic neprojede? Nebo jestli projede méně CMX nebo CFX? :-D Nepřemýšlel si třeba nad tím kde s tím jezdíš?

Ne nechci poradit auto, které nic neprojede, to zvládnu sám, jen spíš zkušenost s těmito dvěma podvozky, jestli ji někdo má, který podvozek je bezproblémovější pro normální expediční ježdění.....žádně extrémy
Uživatelský avatar
Milan3528
Píšu hodně
Příspěvky: 1063
Registrován: 05.05.2015 18:54
Bydliště: Cvrčovice-Pohořelice

Re: cfx nebo cmx

Trochu v tom plavu . CFX jsi prodal a teď se ptáš,jestli koupit CMX nebo CFX ?????
Uživatelský avatar
maztekk
Veterán fóra
Příspěvky: 3947
Registrován: 21.06.2011 0:00
Bydliště: Mníšek pod Brdy

Re: cfx nebo cmx

Asi prodal Wčko :-p
jirkan
Nově příchozí
Příspěvky: 12
Registrován: 22.03.2017 18:22
Bydliště: Kostelec nad Černými Lesy

Re: cfx nebo cmx

maztekk píše:Asi prodal Wčko :-p