Nevyužití celého rozsahu volantu na Kyosho Syncro KT-201
Napsal: 10.04.2017 19:47
Ahoj,
mám vysílačku Kyosho Syncro KT-201 a mám problém s nastavením EPA tak, aby se využil celý rozsah volantu.
Postupuji tak, že trimem nejdřív srovnám kola do neutrální polohy ("rovně"). Poté současně snižuji EPA a točím volantem do maxima. Cílem je při maximálním vytočení volantu mít servo natočené na hranici možného zatočení koly. To udělám pro pravou a levou stranu zvlášť.
Problém ale pak je, že při vracení volantu z maxima směrem k neturálu je cca 1/4 dráhy servo bez akce (vysílačka stále posílá stejnou hodnotu). Takže využívám pouze 75% dráhy volantu a to mě štve.
Vysílačka dále podporuje tzv. Dual Rate Control, díky kterému se dá případně symetricky dále snížit rozsah maxim (prý např. pro málo zatáčivé tratě). Zkoušel jsem tedy ještě nastavit EPA zpět na 100% a naopak snížit DRC, ale dostal jsem se do stejného stavu.
Nemáte někdo tuto vysílačku? Dělají to třeba i jiné vysílačky a já tu řeším něco, na co je každý zvyklý?
mám vysílačku Kyosho Syncro KT-201 a mám problém s nastavením EPA tak, aby se využil celý rozsah volantu.
Postupuji tak, že trimem nejdřív srovnám kola do neutrální polohy ("rovně"). Poté současně snižuji EPA a točím volantem do maxima. Cílem je při maximálním vytočení volantu mít servo natočené na hranici možného zatočení koly. To udělám pro pravou a levou stranu zvlášť.
Problém ale pak je, že při vracení volantu z maxima směrem k neturálu je cca 1/4 dráhy servo bez akce (vysílačka stále posílá stejnou hodnotu). Takže využívám pouze 75% dráhy volantu a to mě štve.
Vysílačka dále podporuje tzv. Dual Rate Control, díky kterému se dá případně symetricky dále snížit rozsah maxim (prý např. pro málo zatáčivé tratě). Zkoušel jsem tedy ještě nastavit EPA zpět na 100% a naopak snížit DRC, ale dostal jsem se do stejného stavu.
Nemáte někdo tuto vysílačku? Dělají to třeba i jiné vysílačky a já tu řeším něco, na co je každý zvyklý?