Tak už zbývá jen Lepra a obcovaní s Ďáblem.
Musím říci že se nestačím divit tomu co zde čtu ale to je věc názoru. Musím přiznat že jsem Gečkovy převodovku svěřil jelikož je strojař a dobrý strojař. Samotnou opravu jsem nevyděl a nebyl u ní ale nevěřím že bych celou převodovku 13 špatně složil. Prostě pokud vše opravdu vše do posledního šroubku rozeberete nemůže se toto v tolika pokusech stát. Jeho oprava ale nic nemění na mém názoru že MST je krám na spodek skříně.
Proč???
a) pokud jde tedy o ozubené kolo proč výrobce na to nikde neupozorňuje nebo ozubené kolo není označeno strana A nebo strana B
b) tekoucí tlumiče u modelu za 7000 kč nejsou zrovna běžná závada na přehlednutí ( za ten samí peníz byl nebo je AXIAL Dingo)
c) v době dorazu , tisícihranů a jiných vychytávka někam rvát kolik jak ve středověku je Humpolarna opět poměr cena zpracovaní
d) samovolné uvolňovaní šroubu jak píše Gečko není také dobrá vizitka.
Suma sumárum kupte si co chcete ja svůj názor ( MST JE PŘEDRAŽENÝ KRAM ,ZA SVÍCH 7000 Kč MĚNIT NEBUDU).
Pokud semnou nesouhlasíte je to vaše věc ale je to tak jediné co z tím naděláte. Fórum je od slova rokovat a upírat právo na názor je tak jaksi zhovadilost. Gečko napsal že jsem zastáncem Tamiya cc 01 ano jsem byl to můj první 4X4 model, a kdo ho neměl??? Bylo to myšleno tak že za tu cenu mám 2 podvozky CC01 a bez vad
http://www.rcauta.cz/zbozi/10860/podvoz ... --Chassis- nemyslíme li to prokleté řízení. Žádný podvozek není dokonaly ani ty moje oblíbené Žilovy MEX a samozřejmě AXIAL ale prostě z MST se mi chce zvracet.
Poslední věc kterou zde ještě zmíním moje jednaní??? Mam zde některé prostě u sebe dobře zapsané a jak se vola tak se ozývá toť vše.
Pokud jsou někteří z MST spokojení přeji jim to.
PS: Ještě si dovolím poznamenat že dále již se stavbou MST nepokračuji a podvozek zůstane tak jak je a bude mi připomínat mou hloupost.
Hold chybami se člověk učí a některá poučení jsou dražší i o tom je život.