zdravím, tak já se snad za nedlouho stanu taky šťastným majitelem defendra. je to moje první rc 1/10, ještě stavím kamion 1/14. no a tak jsem si objednal k defikoj baterky s traxxas konektorem, bohužel jsem až pozdě zjistil že na autě jsou konektory ID druhé generace a nedají se nikde sehnat. jak to máte vyřešené vy?
Naposledy upravil(a) vincent dne 10.02.2018 20:41, celkem upraveno 2 x.
Čau.ja jezdím svoje traxxasy na jejich konektorech,do tohoto noveho jdou pripojit i stare konektory traxxas...jde mi to i na stapede...Jinak mám na ostatních autech dutinky g4mm...Marcus007
Jak píše kolega, staré konektory jdou do auta použít. Já to ale po odzkoušení předělal na jiné (Dean-T) protože ten origo konektor v autě mi spíš připomínal zásuvku od cirkulárky 8o (smajlíka na fuj jsem tu nenašel)
Č.stou velikostí je to pravda ale traxxas konektory jsou výborné kvalitní...zatim za cca 5let mě žádný nezklamal.Např.tu g4 jsem menil snad jednou...takže dobrý výběr přeju kamo...m
Jasně Traxxas, XT_60, Dean-T, nebo G-4 jsou všechno dobré a kvalitní 60A konektory funkčně srovnatelné. Akorát u těch G-4 jsou dvě varianty klasika s tím paraplíčkem na kolíku a pak druhá a lepší pružinová kde je kolík podélně rozříznut na čtvrtiny ta je tuším do 80A tudíž by mněla být o něco lepší než zbytek. Traxxasy jsou velký. Deany-T pokud jsou hladké, tak jdou blbě rozpojovat (v autě to tak nevadí, horší je to v letadle kde je dost omezený prostor) ale jsou i "drážkované" varianty, nebo pomůže je lehce přejet hrotem páječky a výsledek je stejný. XT-60 jsou vlastně G3,5 v tom rozříznutém provedení a ve společném domku. Důležité je vybrat podle toho co je rozšířené u tebe a v tvém okolí. Je i fakt že zrovna kategorie trial/crawler není až tak proudově náročná. Hlavně se vyhnout Tamiya konektorům kde je přechoďák jak sviňa :-I už jsem jich viděl pár protavených a vyzkratovaných.
tak dnes dorazila baterie, xt 60 mám, servisní konektor taky, ale netuším jak ho správně zapojit. na baterce jsou červený silný + slabý a černý silný + slabý jak to mám správně zapojit na servisní konektor děkuji
Naposledy upravil(a) vincent dne 13.09.2017 18:51, celkem upraveno 1 x.
Ahoj,nechceš to nějak přiblížit co nebo naco se ptáš?Servisní konektor je jenom na nabíjení nebo pro připojení lipo-stopu....Tzn.v autě baterku jen připojíš k regulátoru a ten servisní konektor neřeš pokud má regulátor vestavěnou lipo ochranu.Servisní konektory lipolek mají tuším asi tři druhy které se požívají....marcus007
baterie konektor má, ale pouze jeden kde je společný jak pro plus a mínus a servisní kabely. tyto speciální konektory, ani redukce se ale nedají sehnat a kupovat další nabíječku se mě kupovat nechce. už to ale mám udělané a zapojení servisního konektoru jsem trefil
Naposledy upravil(a) vincent dne 13.09.2017 18:51, celkem upraveno 1 x.
tak rodinka se rozrostala o Tactical. na defoj se po ježdění ve sněhu omlela páka řízení, naštěstí jsem to předpokládal a již jsem měl koupenou hliníkovou.
zdravím pánové, tak do defika jsem si koupil novou elektriku a tak jsem si myslel že tu starou původní použiji do jiného auta. problém je v tom že se musí dát reverz na pojezd. to jsem zdárně udělal, ale brzda se nepřehodila. dá se to nějak ještě doladit. děkuji