No právě "pod hladinou" je nebezpečí menší, než "nad hladinou". Lépe se vznítí páry !!! Jak myslíš, že chytá od jiskry kamínku benzínový zapalovač? Vznítí se páry nad knotem a plamen si potom odpařuje další páry k hoření.
Ale ani potopené bych to na napětí nepřipojoval. Vyčistit stětkou, osušit, vyfoukat, zavřít pixlu s benzínem a vyvětrat. Potom si teprve zajiskři.
Myslete si co chcete, ale opatrnosti není nikdy dost.
CC-01 oIIIIIIIo YJ
2.4G FlySky FS-GT3B, Quicrun Fusion Pro 2300KV, SRT DL3017 Digital, 1.55 Beadlock, 1.55 Rock Crusher X/T https://dusoft.rajce.idnes.cz
Nemyslím si,že pomůže motor vykoupat?Podle všeho máš na některé cívce závitový zkrat.Tudíš vinutí je po smrti,ale pokud je motor rozebíratelný,tak to je práce asi na 1h.Zjistíš to tak,že motor vytažený jen na drátech roztočíš elektricky a pokud máš na komutátoru jiskření,je to špatný a bude se hřát i na volno bez zátěže.A popřípadě poměř proudy bez zátěže při max otáčkách.
Já si motory motám sám a víceméně zkouším co je nejvhodnější do cc01.
To je fakt,koupel s elektrikou v benzínu může být jen jednou!!!
Jeep Nukizer 715 Jeep Willys Oskosh 1926 Zis 134 8x8 Jeep Wrangler Ford Mustang Bergetiger rajče ferdovic1 you tube ferdovic1
no motor vykoupu ve vode a pak vystrikam cisticem na motory a uvidime, jinak ohledne toho pastorku, vubec jsem si neuvedomil ze pisu o 12-ti zubovem, mel jsem na mysli 14-ti, jinak dekuju za rady ohledne cisteni
Se obávám,že ani 14z pastorek tam nedostaneš.Je to děláno na 16 a 20zubů.Leda,že bys předělal přírubu držící motor ale myslím si,že je to zbytečné,protože pokud je motor v pořádku,tak to pojede a pokud je motor vadný,tak ani pastorek to nenapraví.
Jeep Nukizer 715 Jeep Willys Oskosh 1926 Zis 134 8x8 Jeep Wrangler Ford Mustang Bergetiger rajče ferdovic1 you tube ferdovic1