Uživatelský avatar
rskedar
Nově příchozí
Příspěvky: 95
Registrován: 10.06.2009 0:00
Bydliště: Havířov

u technického benzínu, lihu a jiných hořlavých látek hrozí vznícení vlivem jiskření uhlíků na komutátoru!!!!
Rubicon CREEPER
SAVAGE FLUX XL HP
SAKURA ZERO S
LRP S10TCR
Uživatelský avatar
Marty
Uživatel
Příspěvky: 166
Registrován: 04.03.2010 0:00
Bydliště: Šitbořice

Samozřejmě né celý ponořený! To je snad jasné, že by mohlo dojít ke vzplanutí, když je to hořlavina!!!!!!!!!!
Uživatelský avatar
fcstan
Uživatel
Příspěvky: 154
Registrován: 17.02.2010 0:00
Bydliště: Praha

I tak, motor malý hořlavost vysoká... :mrgreen:
CC-01 -TOYOTA- FJ40
FM 54. kanál [40,715 MHz]
http://fcstan.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
DUsoft
Častý přispěvatel
Příspěvky: 942
Registrován: 29.08.2009 0:00
Bydliště: Chomutov

No právě "pod hladinou" je nebezpečí menší, než "nad hladinou". Lépe se vznítí páry !!! Jak myslíš, že chytá od jiskry kamínku benzínový zapalovač? Vznítí se páry nad knotem a plamen si potom odpařuje další páry k hoření.
Ale ani potopené bych to na napětí nepřipojoval. Vyčistit stětkou, osušit, vyfoukat, zavřít pixlu s benzínem a vyvětrat. Potom si teprve zajiskři.
Myslete si co chcete, ale opatrnosti není nikdy dost.
CC-01 oIIIIIIIo YJ
2.4G FlySky FS-GT3B, Quicrun Fusion Pro 2300KV, SRT DL3017 Digital, 1.55 Beadlock, 1.55 Rock Crusher X/T
https://dusoft.rajce.idnes.cz
Uživatelský avatar
Marty
Uživatel
Příspěvky: 166
Registrován: 04.03.2010 0:00
Bydliště: Šitbořice

OK, já jsem to takhle dělal snad 5x a vždycky v pohodě.
Ale puraminder se ještě neozval.
Uživatelský avatar
ferdovic
Uživatel
Příspěvky: 460
Registrován: 22.02.2010 0:00
Bydliště: Havířov,Dolní Suchá

Nemyslím si,že pomůže motor vykoupat?Podle všeho máš na některé cívce závitový zkrat.Tudíš vinutí je po smrti,ale pokud je motor rozebíratelný,tak to je práce asi na 1h.Zjistíš to tak,že motor vytažený jen na drátech roztočíš elektricky a pokud máš na komutátoru jiskření,je to špatný a bude se hřát i na volno bez zátěže.A popřípadě poměř proudy bez zátěže při max otáčkách.
Já si motory motám sám a víceméně zkouším co je nejvhodnější do cc01.
To je fakt,koupel s elektrikou v benzínu může být jen jednou!!!
Jeep Nukizer 715
Jeep Willys
Oskosh 1926
Zis 134 8x8
Jeep Wrangler
Ford Mustang
Bergetiger
rajče ferdovic1
you tube ferdovic1
pumarider
Nově příchozí
Příspěvky: 64
Registrován: 29.11.2009 0:00

no motor vykoupu ve vode a pak vystrikam cisticem na motory a uvidime, jinak ohledne toho pastorku, vubec jsem si neuvedomil ze pisu o 12-ti zubovem, mel jsem na mysli 14-ti, jinak dekuju za rady ohledne cisteni
Uživatelský avatar
ferdovic
Uživatel
Příspěvky: 460
Registrován: 22.02.2010 0:00
Bydliště: Havířov,Dolní Suchá

Se obávám,že ani 14z pastorek tam nedostaneš.Je to děláno na 16 a 20zubů.Leda,že bys předělal přírubu držící motor ale myslím si,že je to zbytečné,protože pokud je motor v pořádku,tak to pojede a pokud je motor vadný,tak ani pastorek to nenapraví.
Jeep Nukizer 715
Jeep Willys
Oskosh 1926
Zis 134 8x8
Jeep Wrangler
Ford Mustang
Bergetiger
rajče ferdovic1
you tube ferdovic1
pumarider
Nově příchozí
Příspěvky: 64
Registrován: 29.11.2009 0:00

pastorek uz je na miste, jeste jsem ale nemel cas to vyzkouset

Zpět na „Pohony a regulátory“