Včera mě Kuba dovezl do CMX pastorek k motoru 17 zubů. Je to ten nejmenší počet, kdy je motor doražen v loži až ke kraji kotvících otvorů šroubů. Dnes proběhla testovací jízda a s motorem 55 závitů se auto rozjíždí krásně pomalu, má sílu v záběru a max. rychlost je jako rychlost normální chůze. A zatím to vypadá, že brzda v regulátoru spolu s malým pastorkem auto udrží ve svahu. Nicméně, vše se ukáže až v terénu. Ještě zbývá osadit krycí / nájezdový / plech před servo a držák pro vypínač regulátoru, ty už jsou objednány v laseru. To je zatím vše a všem přeji hezké svátky a bohatého Ježíška. :BYE:
Auto se zatím jeví dobře, ale musím ho otestovat v pořádném terénu. A noha ? Musím zaklepat, zatím vše probíhá, jak má. Chodím už bez berlí, ale takovým trošku kachním stylem.
Dnes jsem byl na prvním poježdění s novým podvozkem na akci RC poježdění na dráze v Kašovicích. Dráha je pěkná, najdou se i trialové sekce a tam jsem potřeboval vyzkoušet, co umí podvozek CMX. A umí toho opravdu hodně, křížení parádní, rejd taky výborný a to jsem u něj nedělal zatím žádné úpravy. Náklony taky úžasné. Jen jsem měl v řízení usazené servo Hitec s tahem asi 12 kg a to je málo. Při zatíženém předku se mu nechtělo zatáčet. Takže tam přijde s tahem 20 kg. Trošku začal téct jeden přední tlumič, ale to se vychytá. Myslím si, že MST CMX podvozek byla dobrá koupě a v Mrakolendu na trialu snad udělám nějaký dobrý výsledek. :YOP:
Došlo ještě na úpravu předních linků, protože při plném rejdu o ně přeci jen gumy drhly a auto se nechtělo rozjet. Takto je to bez problémů. Nehezký spoj v lomeném místě bude ještě překryt smršťovací bužírkou. https://pleskanec.rajce.idnes.cz/Pajero_CMX_-_linky/
Osobně bych ti doporučil spojovačku na přední nápravě vyměnit za kovovou, ta plastová v těžkém terénu propruží a udělá oblouk, jedno kolo naplno a druhé rovně. Vlastní zkušenost. :OK: