Be3x
Nově příchozí
Příspěvky: 7
Registrován: 12.05.2017 12:41

Rada ohledně výběru vysílačky.

Ahoj, potřeboval bych poradit, jestli se dá ovládat rc model auta přes pákovou vysílačku, ale nastavit to jen na jednu páčku celé, ovládání vpřed, vzad i do stran? Prostě ovládání jen pro jednu ruku? Případně doporučit nějaký konkrétní vhodný model, za malý peníz, na hobby ježdění.
Uživatelský avatar
gecko-x
Píšu hodně
Příspěvky: 1641
Registrován: 01.01.2013 18:55
Bydliště: Količín

Re: Rada ohledně výběru vysílačky.

Pakovkou jde
Doporucit nejde. Za maly peniz běž a kup si hračku v tescu, bezesrandy. Novy pod 10tkc nekoupíš, aby stal za to, přestože tě někteří budou přesvědčovat o opaku
Ford f150 raptor rc4wd (Hero)
Be3x
Nově příchozí
Příspěvky: 7
Registrován: 12.05.2017 12:41

Re: Rada ohledně výběru vysílačky.

Takže třeba taková Fly Sky FS-I6 je k ničemu? Respektive, na takhle levné by to taky fungovalo? Důvod proč tyto levné nemá smysl? Jsem začátečník, tak bych prosil napsat argument, když napíšeš že pod 10K to nestojí za to.
Vím že třeba volantová souprava Fly Sky GT3 je dost oblíbená a ta je taky levná, to je v pákovce tak velký rozdíl?
Uživatelský avatar
komaar
Píšu hodně
Příspěvky: 1243
Registrován: 28.04.2009 0:00
Bydliště: praha - východ
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: Rada ohledně výběru vysílačky.

řekl bych, že se vám tu pomotaly auta a vysílačky

auto pod 10k

vysílačky nad 10k jistě jsou, ale ani nevím, zda jsem někdy nějakou viděl osobně :)

půjde to i na běžné pákovce, co má páky tak, aby se dalo hýbat do všech směrů
pak tam máš minimálně 4 kanály a co si na který dáš je už jedno
Petr KomareK
HPI Wheely King "Hello Kitty" Defender, Tamiya CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, MST CMX C-10 Hummer H2, Tamiya TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR
http://rcexpedice.pkomarek.cz
http://www.rcvidrholec.cz
Be3x
Nově příchozí
Příspěvky: 7
Registrován: 12.05.2017 12:41

Re: Rada ohledně výběru vysílačky.