sWiNe píše:Ty vole ty teda jedeš ultra skejl 8o I ten rám super a zavěšení teda tuníš parádně.
Ramena se v reálu upravují ne proto, že by to nějak nefungovalo a nekřížilo, ale protože když výrazně zvedneš auto, tak se zhorší záklon rejdového čepu a upgrade ramena udělají relokaci a vrátí ho do původního stavu. Že by se vpředu nějak masově měnilo na 4-link moc běžné není. Je tam tenhle zaxův systém ramen s panhardkou. Vzadu je 4-link s panhardkou standardně. Když bude uchycení k rámu přes kloubek, tak by mělo být křižení dostačující na scale jízdu bych řek.
Kloub nebude jen k u rámu, ale i nápravy. Nejsem odborník, ale kdyby bylo rameno napevno k nápravě a kloub byl jen u rámu, nefungovalo by to ne? Tedy bylo by to pro mě výrazně jednodušší, ale nejsem si tím moc jistý.