Roozena
Nově příchozí
Příspěvky: 7
Registrován: 18.02.2018 16:27

regulátor / motor - low speed problem

Dobrý den.
Nevím si rady s následujícím problémem...
Mám střídavý motor / regulátor - viz next:
https://www.hobbywingdirect.com/product ... 7757683857

a transmitter / receiver:
https://www.aliexpress.com/item/Freeshi ... &tpp=1

Sestava je určena pro expedition car. Potíž je v tom, že se mi nedaří provozovat motor od minimálních otáček. Systém se chová tak, že motor z klidového režimu při přidávání plynu naskočí v cca 500RPM a dále otáčky kopírují chod plynové páky. Kalibraci jsem prováděl - bez výsledku. Exponety vyzkoušené - taky žádná změna...
přiznám se - jsem začátečník - provozuji několik kvadrokopter, ale tam se zrovna tohle moc neřeší a nevím, zda je chování, co popisuju normální - odvislé od principu střídavé regulace, či jsem něco nepochopil...
Díky moc za případné reakce
Uživatelský avatar
virtual
Častý přispěvatel
Příspěvky: 842
Registrován: 20.01.2009 0:00
Bydliště: Praha

Re: regulátor / motor - low speed problem

Na první pohled (s combem nemám osobní zkušenost) to není vhodná volba. Zaprvé to vypadá na bezsenzorový motor a zadruhé má motor zbytečně vysoké otáčky 3300kV. Na expe potřebuješ senzorový motor a regulátor, bohatě stačí cca. 1800-2300kV na 2S baterku, pro 3S baterku i míň (1200kV)...
Motor se u "našich" aut musí rozbíhat naprosto plynule od nulových otáček (proto ten senzor), u letadel a koptér to potřeba není, používají se bezsenzory.
stavím Defender D90 pickup
Jeep JK GCM Skeleton
Axial Wraith Castle Mamba Max Pro, Tekin ROC412, 3S
Tamiya Ford F-350 High-Lift Novak GoaT combo
Uživatelský avatar
Borik
Píšu hodně
Příspěvky: 1326
Registrován: 14.11.2011 0:00
Bydliště: Brno-Maloměřice

Re: regulátor / motor - low speed problem