Stránka 1 z 1

Bickuv Defender

Napsal: 15.04.2018 11:34
od Bicek
Zdravim, mam Defika par dni, na zajeti motoru jsem s tim jel z prace domu asi 5 km na pul plynu a vcera jsem jej protahl na Stranske skale.
Z auta jsem nadsenej - pruchodnost je paradni, i s otevrenyma diferakama vyjede dost, kdyz je problem, tak staci vetsinou zavrit predni.
Na bocni naklon se brzy prevraci, ale neni to az takova tragedie.
Mam v nem 3S LiPoTraxxas 5000 mAh, po 1,5 hodine jezdeni v ni porad zustavala stava, ke dvoum hosinam by mela zvladnout.
Pri zarazeni 2 ky a plnym plynu na asfaltu se postavi na zadni - to jsem koukal.
Jinak k razeni - Traxxas v navodu pise, ze se muze radit za jizdy, ja to zkusil jednou a ten zvuk se mi nelibil - proste krupnuti a auto vyrazi dopredu naplno. Prijde mi lepsi preradit na miste - to je krasne hladky.
Servo zatim funguje, kdyz jsem cetl,ze ho nekteri spalili za 10 minut, tak jsem cekal porad na nejhorsi, ale zatim dobry.
Uz jsem i koulnul do portalu, te vazeliny tam vazne moc nebylo-trosku jsem domazl.

Re: Bickuv Defender

Napsal: 16.04.2018 12:27
od Albert
At slouzi taky mam porad origo servo a napravy jsem mel namazany poradne bude to asi kus od kusu

Re: Bickuv Defender

Napsal: 17.04.2018 8:23
od Bobby B
Přeji co nejvíce kilometrů bez poruchy ;)

Stavění na zadní je sice vtipný, ale v prvním stoupání tě hodí přes záda :/ Přesně to, co u expedičky nechceš. Zkus si jen sundat rezervu a určitě poznáš znatelný rozdíl jak v bočních náklonech, tak ve výjezdech :)

Řazení doporučují za pomalé jízdy, aby mechanika měla možnost skočit tam, kam má. Ty maličkatý serva moc dlouho v tahu nevydrží a hned se spálí, takže když zastavíš s modelem, vrazíš tam kvalt a pak se třeba jen na delší chvíli zakecáš, už znova nezařadíš. Takže řadit buď za pohybu (né pod plným plynem samozřejmě :D) a nebo zařadit a pak vždycky kousek popojet, než to cvakne ;) U diffů to samý.

Re: Bickuv Defender

Napsal: 17.04.2018 8:35
od Bicek
Diky za tip. To je pravda. Ja proste vzdy zastavil, preradil nebo zamcel a hned jel.

Re: Bickuv Defender

Napsal: 24.04.2018 16:52
od Bicek
Tak jsem vcera koupil 20 kg servo a BEC.
Jen bych si rád ověřil zapojení:
Obrázek

BEC napojim na kabely od baterky (udelam krátký mezikus se dvema Traxxas konektrory - nechci narusovat kabely na aute, kdyz je nove jeste) a servokonektor od BECu zapojim do volneho konektoru Ch1 na prijimaci.
Odpojim cerveny kablik mezi regulatorem a prijimacem a servo zapojim misto soucasneho.

Je to tak? Nejsem si jisty tím Ch1, ale jiny volny konektor tam neni, v navodu k BECu pisi, ze se ma zapojit na BATT nebo volny kanal.
U tech V/T a RPM to navod od auta vyslovne zakazuje.

Predem dekuji za ujisteni.

Re: Bickuv Defender

Napsal: 29.04.2018 10:45
od Bicek
Tak je to tak :-) Az mam zapojeno a ozkouseno. Zitra to poskladam :-)

Re: Bickuv Defender

Napsal: 29.04.2018 23:10
od mara126
Jaký jsi použil za BEC ?

Re: Bickuv Defender

Napsal: 30.04.2018 9:00
od Bicek
Foxy UBEC 6A. Koupil jsem ho v Brne v Krpoli za cca 450 Kc.