Stránka 1 z 1

krizeni predni napravy

Napsal: 20.04.2010 20:32
od Mirek
mam dotaz..
na plau na servo, jsou drzaky pro servo, jenze kdy se krizi naprava, tak zacnou drhnout o ram a nepusti napravu dal, tzn ze predek se krizi o mnohem min nez by opravdu mohl..
skusil sem tam dat ty nizsi drzaky, ale ty jsou zase vic zapustene a servo se tam nevejde na hloubku..
jak to mate vyreseny vy ? diky

Napsal: 20.04.2010 20:51
od Mirek
foto .. krizeni do obou stran.. na jedny strane dlouhej drzak co je v manualu.. na druhy ten kratsi..
Obrázek
Obrázek

Napsal: 20.04.2010 23:05
od MikeP
Jo pokud zamacknes napravu nahoru a pak s tim hejbes, tak to proste dre. Ale vetsinou se nezamackne komplet cela naprava a v praxi s tim problem neni, alespon u me. Horsi je , ze kdyz prodlouzis linky musis vyhodit predni pricku a vzadu taky nic moc pokud das 4-link s vetsim platem.

Proste SCX je celkem scale a ja porad myslim, ze je nedomysleny.
X-Trail je mene scale, ale vsechno tohle tam odpada...
No nic musel sem si rejpnout. :mrgreen:

Napsal: 21.04.2010 11:09
od Mutant
Vem pilnik, je po problemu :roll:

Napsal: 21.04.2010 19:17
od Nytrak
Křížení takhle jak popisuješ nikdy pořádně nezjistíš. Postav model na pevnou podložku a jedno kolo zvedej. Až to někde narazí, máš maximální REÁLNÝ křížení, nehledě na to že scale káry dost často křížení skoro nemají.
Divil by ses co projedu s modelem kterej má na AX nápravách onroadový tlumiče.
A pokud chceš solidní funkci náprav a zároveň scale vzhled, co to vyřešit AX crawlovýma tlumičema v droopu?
Obrázek

Napsal: 27.05.2010 16:15
od Pech
Já sem měl křížení náprav po 4-linku,nežsem předělával boudu ve předu 11cm a v zadu 12cm,což si myslim že je luxus.Teď mi auto váží mezi 4-5Kg tak řešim tvrdší tlumiče,čímž zase omezim křížení.Takže až budu doma z nemocnice,budu laborovat.

Nicméně v při jízdě ti tam to servo nepřekáží ani nedrhne.Maximálně tě bude fungovat jako doraz a to už většinou dřeš o boudu.