Stránka 3 z 4

..

Napsal: 11.03.2011 22:57
od DavePr
Dyť to auto nevypadá jako auto, ale jako mračící se ďábel :twisted: :wink: Teď to vypadá zas o kousek líp :wink:

Napsal: 11.03.2011 23:00
od DeadMan
Pekné! :)

Napsal: 11.03.2011 23:19
od JanoS
Tak s tými prevodmi Pájo celkom ďábel je :lol: No ostáva toho ešte celkom dosť opraviť po jednej vlaňajšej nehode. Zadné svetlá v nárazníku, stierač, zadný štvorlink, vyrobiť stratenú kobru zo šnorchla, previesť renováciu zadného rebríka na strechu, laku... Ale asi niektoré veci nechám tak však to nie je leštenka :P

Napsal: 12.03.2011 11:25
od fcstan
Pěkné. Moc pěkné.

Napsal: 12.03.2011 22:31
od JanoS
Po dnešnom výjazde Pajero opäť nepojazdné. Pravdepodobná príčina - blato v motore. Na odstránení poruchy sa pracuje...

Napsal: 13.03.2011 8:46
od fcstan
Ani bych se moc nedivil. To bahnění bylo opravdu důkladné (dle foto) :)

Napsal: 13.03.2011 18:01
od JanoS
Príčina nájdená, odstránená, auto pojazdné. Okolie motora som opláchol (celý bol asi v 3 cm vrstve piesčitého ílu), motor vybral, vyčistil, dva krát pod záťažou vykúpal v miske s vodou a funguje veselo ďalej.

Napsal: 03.04.2011 22:52
od JanoS
Pajero sa začalo správať úlne SCALE. Ale v tom horšom svetle. Začalo sa to už na expedícii na Kysuciach, prejavilo sa dva dni dozadu pri skúšaní pred barákom, ale naplno sa to prejavilo až teraz. Zvukový prejav je dokonale SCALE aj bez zvukového modulu. Zvuk pripomína ťažko sa rozbiehajúci štvorválec s vynechávaním jedného válca, pridrenou kľukou a rozsypávajúcou sa prevodovkou. Po zastavení a pokuse o rozbehnutie to vyzerá ako keby nevyradilo štvorkolku, alebo nešlo zaradiť rýchlosť (ekvivalent k autám 1:1) - buď to škrípe cez zuby alebo roztočí len motor a auto stojí. Po miernom potlačení sa auto rozbehne s charakteristickým vyššie popísaným zvukovým prejavom :? Je to celkom zábavné počúvať, ale horšie je hľadať chybu. Zatiaľ neviem čo to môže byť, mám podozrenie na pastorok (najlepšie má za sebou), ale neviem či ostane len pri tom, doteraz som na nič neprišiel :? Nestretli ste sa s niečim takým?

A to sa stalo teraz, keď som prerobil zadný link a tešil sa že konečne to bude aj trochu krížiť :evil:
Obrázek

Obrázek

opotrebenie pôvodných linkov
Obrázek

Napsal: 03.04.2011 23:38
od minotaur
Sundal si dekl a zkontroloval převody u motoru?

Napsal: 03.04.2011 23:53
od JanoS
Áno, niekoľko krát. Opotrebovaný je akurát pastorok z motora. Ostatné ozubenie nevyzerá nejako moc opotrebované. Vôľa na oskách uložených na šasi nie je takmer žiadna. Pri otvorenej prevodovke sa zdá všetko v poriadku, všetko sa krúti ako má, nič neprešmykuje (ani opotrebovaný pastorok). Po našróbovaní krytu chvíľu jazdí normálne, a potom to opäť začne. Ešte mi napadá, či náhodou nie je vybitý plast v dekli, tam kde je uložená oska veľkého ozubeného kolesa. Alebo diery šróbov čo držia ten dekeľ sú vytraté, tým nechytí závit, a potom pod záťažou sa dekeľ nadvihne a ozubenie prešmykuje :?: No keď som to pozeral všetko vyzeralo byť OK.

Napsal: 04.04.2011 0:18
od minotaur
Pokud je pastorek ožvejkanej, tak při protočení na sucho to může fungovat, ale pod zátěží už ne. Každopádně vše, co jsi popsal, musíš zkontrolovat - krycí dekl, osazení pro ložiska, šrouby. Taky zkontroluj dekl a šrouby ozubenýho kola předního difu. Jinak ozubený kola v převodech jsou z plastu plněnýho skelným vláknem a nepamatuju, že by je tu někdo ohobloval - tyhle díly jsou na Tamkách dosti odolný.

Napsal: 04.04.2011 0:26
od JanoS
Vďaka.

minotaur píše:Jinak ozubený kola v převodech jsou z plastu plněnýho skelným vláknem a nepamatuju, že by je tu někdo ohobloval - tyhle díly jsou na Tamkách dosti odolný.


No práve že ja tak isto nepamätám že by tieto ozubenia niekto menil alebo sa na ne sťažoval, takže berem to ako poslednú možnosť. Najprv asi skúsim vymeniť pastorok, a potom všetko ostatné.

Napsal: 04.04.2011 0:52
od minotaur
A nový pastorek kup ocelový nebo mosazný, třeba od ALS racingu. Tamka origo dural je bláto.

Napsal: 04.04.2011 9:00
od JanoS
minotaur píše:A nový pastorek kup ocelový nebo mosazný, třeba od ALS racingu. Tamka origo dural je bláto.


jj, to už som poučený z fóra :wink:

Napsal: 04.04.2011 15:51
od vojtasmisek
Já měl podobný problém a bylo to způsobeno tímhle krytem:

Obrázek

Ty dva šroubky ho prostě nebyly schopny udržet, aby se při záběru ozubené kolečko neposunulo a nezačlo přeskakovat.