Chevy K5
Napsal: 06.07.2018 9:40
Jak jsem před rokem avizoval, hodlám se pustit do stavby Chevy K5 na šasí SCX I. Pro oživení uvedu, že jsem loni provedl upgrade na svém letitém SCXku,
které jsem vybavil řízením od MStechnology a podtlakovými tlumiči Xray z XB4. Dále proti sérii jsou použity mezinápravové kardany MIP.

Jako určitý vzor pro stavbu jsem tenkrát vybral následující model. Více o konkrétním voze naleznete zde.

Za potenciálního dárce na úpravu padla volba na chevy od vaterry. Původně jsem chtěl masku přepracovat na design předlohy, ale pak jsem si řekl,
že i modelový ročník 1985 nevypadá špatně.
dárce:
Je pravda, že tato řada chevy někomu může připomínat krabici od bot, ale na druhou stranu i takový defender je dost krabicoidní. Dalším důvodem byl fakt,
že v reálu je to pořádný kus auta.

Tak a může se začít, sám jsem zvědavý na jaká úskalí narazím. Co budu muset změnit a co upravit a to jak na karoserii , tak na šasí.
Vašim podnětům se nebráním, tak klidně pište.
které jsem vybavil řízením od MStechnology a podtlakovými tlumiči Xray z XB4. Dále proti sérii jsou použity mezinápravové kardany MIP.
Jako určitý vzor pro stavbu jsem tenkrát vybral následující model. Více o konkrétním voze naleznete zde.
Za potenciálního dárce na úpravu padla volba na chevy od vaterry. Původně jsem chtěl masku přepracovat na design předlohy, ale pak jsem si řekl,
že i modelový ročník 1985 nevypadá špatně.
dárce:
Je pravda, že tato řada chevy někomu může připomínat krabici od bot, ale na druhou stranu i takový defender je dost krabicoidní. Dalším důvodem byl fakt,
že v reálu je to pořádný kus auta.
Tak a může se začít, sám jsem zvědavý na jaká úskalí narazím. Co budu muset změnit a co upravit a to jak na karoserii , tak na šasí.
Vašim podnětům se nebráním, tak klidně pište.