Gweck GS02 BOM
Napsal: 21.11.2018 23:22
Ahoj, moc Gmejdů tu není, tak jeden přidám. Proč jsem ho koupil, je mi dodnes záhadou, pravověrný Vaterrista vidí jedno video, druhý, dvacátý... a než bys řekl Ascender, má doma BOMa, snad je to něco jako promiskuita, bo co..... :-D
Stavba nádherná, zase je to něco trochu jiného, v návodu pár bot, ale nic závažného. Celé je to myslím z třech druhů plastů, pohon (kardany, převodovka...) je nejtvrdší, pak jsou nápravy a související komponenty a zbytek je z takového srandovně gumového plastu, bohužel i sloupky tlumičů a kloubky linků, no uvidíme....
Všechny ozubené kolečka jsou v kovu, jak je u slušných firem samozřejmé, ložiska jsou krytá plechem, mám radši gumové krytky, ale co se dá dělat.
Trochu bych se zastavil u převodovky, vypadá moc pěkně, jednoduchá, nízko uložená, protiběžné kardany, ale má to ale, na webech se dají najít očesaná kolečka, zoufalí uživatelé (někteří).... Pravda je, že výrobce patrně podcenil počet šroubů co drží půlky u sebe a na kraji už to tak nedrží, špatně se to vysvětluje, musí se to vidět. Další věc je, že při montáži mi to nechtělo zapadnout do sebe, buď to zapadlo na jedné straně a na druhé ne, nebo naopak, na pátý pokus to klaplo, potom to sice má přitáhnout jiný díl, ale pokud by to při montáži nezapadlo na místo, asi už to není ono, no jsem na to zvědavý :-p
Další info o stavbě a případném tjuningu bude u fotek:
Ta slavná převodovka:

Pokračujeme:

První tuning, nerezové spodní linky kvůli váze a závaží na zadní nápravě 60gr na každém kole, s možností přidávat:



Nejdůležitější díl stroje je kryt spuru :-) když ho vyndáte, nejen, že se rozšklebí převodovka, ale hlavně vypadne motor i s pastorkem :-)

Konfiguraci zadních tlumičů jsem zvolil tuhle, podle jiných uživatelů to má lepší jízdní vlastnosti. Jenom byl trošku problém, že i když na to ve stavebnici díly jsou, v návodu o tom není ani zmínka, takže modelařina :-)


Stavba nádherná, zase je to něco trochu jiného, v návodu pár bot, ale nic závažného. Celé je to myslím z třech druhů plastů, pohon (kardany, převodovka...) je nejtvrdší, pak jsou nápravy a související komponenty a zbytek je z takového srandovně gumového plastu, bohužel i sloupky tlumičů a kloubky linků, no uvidíme....
Všechny ozubené kolečka jsou v kovu, jak je u slušných firem samozřejmé, ložiska jsou krytá plechem, mám radši gumové krytky, ale co se dá dělat.
Trochu bych se zastavil u převodovky, vypadá moc pěkně, jednoduchá, nízko uložená, protiběžné kardany, ale má to ale, na webech se dají najít očesaná kolečka, zoufalí uživatelé (někteří).... Pravda je, že výrobce patrně podcenil počet šroubů co drží půlky u sebe a na kraji už to tak nedrží, špatně se to vysvětluje, musí se to vidět. Další věc je, že při montáži mi to nechtělo zapadnout do sebe, buď to zapadlo na jedné straně a na druhé ne, nebo naopak, na pátý pokus to klaplo, potom to sice má přitáhnout jiný díl, ale pokud by to při montáži nezapadlo na místo, asi už to není ono, no jsem na to zvědavý :-p
Další info o stavbě a případném tjuningu bude u fotek:
Ta slavná převodovka:
Pokračujeme:
První tuning, nerezové spodní linky kvůli váze a závaží na zadní nápravě 60gr na každém kole, s možností přidávat:
Nejdůležitější díl stroje je kryt spuru :-) když ho vyndáte, nejen, že se rozšklebí převodovka, ale hlavně vypadne motor i s pastorkem :-)
Konfiguraci zadních tlumičů jsem zvolil tuhle, podle jiných uživatelů to má lepší jízdní vlastnosti. Jenom byl trošku problém, že i když na to ve stavebnici díly jsou, v návodu o tom není ani zmínka, takže modelařina :-)