Mozu byt zadrete loziska. To kladie velky odpor motoru a ten si potom cucne z baterie. (mozno sa nerobila ziadna udrzba a jazdilo sa kade-tade)
Loziska primarne v napravach, ale ked to budes mat rozobrate, pozri urcite aktualny stav aj v prevodovke.(v akom stave su plastove ozubene kolesa)
Eventualne nespravny prevodovy pomer z motoru na hlavne koleso na prevodovke.
Ak chcel povodny majitel rychlo jazdit a dal tam nieco agresivne, tiez sa to podpise na rychle scucnutie baterie.
Napriklad kit scx 10 mal 87T velke koleso na prevodovke a pastorok na motore medzi 13-20T.
pri motore 27T.
Ale videl som uz vselico tam pouzite :-D
SCX 10 je dobra kupa. Len sa netreba spoliehat, ze predchodzi majitel bol pedant a staral sa o model.
Manual na trial honcho
https://www.manualslib.com/manual/1081729/Axial-Scx10.htmlTak bud sa kontrola o pripadna oprava spravi na jeden raz, alebo sa kazdu chvilu budu objavovat poruchy koli zanedbanej udrzbe.
zosupane kolesa v prevodovke, napravach, prasknuty kolik v kardanoch, atd.
Ked sa to spravi raz a poriadne, tak na dalsie 2 roky mas pokoj. :wink: (podla najazdenych km)