Muzes mit Y kabel ktery jen vede signal. Staci odpojit napajeci kabel jak bylo zmineno. Dela se to bezne u serv kdy ESC dava 6v ale ty chces mit na servu 8v.
Pokud chces jit s izolaci jeste dal, tak muzes pouzit optoclen na signalove vodice.
mne to príde tiež zbytočné, keď chceš dosiahnuť vlastne len funkciu Y kábla.... a že zlá spoľahlivosť pri jednom prijímači? moje skúsenosti za posledné 4 roky: súprava FS GT3C - to isté ako GT3B, podomácky prepálený soft podľa návodu tu na fóre..... v autách ovládané klasicky pohon a riadenie, plus samostatné zapínanie osvetlenia cez svetelný modul, samostatne ovládaná svetelná rampa, samostatne ovladané navijáky vpredu a vzadu, ovladanie stieračov a zaklopenie spätného zrkadla..... takže ako vidíš.... blbostí vyśe hlavy..... ani jeden komponent nie je od výroby vodovzdorny..... doplnený je BEC 7A kvôli servu, navijáky sú zo serva s napájaním pohonu napriamo z dvojčlánku.... spravená poctivo kabeláž, elektronika vystriekaná nanoprotechom..... na súťažiach aj expedíciách ho poctivo plavím vo vode aj bahne nespocetnekrát..... na súťažiach v maďarsku sa navijáky nezastavia, koľkokrát ťahám hore chlapcov, ktorým naviják nevládze..... v pohode to funguje, udržba je v umytí hadicou od blata, vysušenie a nabitie.... nie je dôvod aby to nefungovalo, pokiaľ to spravíš poctivo.... a keď to sprasíš, tak ti ani dva prijímače nepomôžu....
Ked to sprasi, tak tie dva primace mu zacnu robit taky bordel v kablovacke, ze sa v tom nevyzna nikto.
"...Čím víc drátů, konektorů a součástek, tím větší pravděpodobnost, že se něco podělá..."
Problem s navijakom co ti vysal 7200mAh radsej ries extra vypinacom na napajani k navijaku. Alebo si tam daj mini regulator na servo navijak. Tie drzia neutral.