Stránka 2 z 2

Re: 2 přijímače v autě

Napsal: 21.01.2019 4:19
od Woyta
Muzes mit Y kabel ktery jen vede signal. Staci odpojit napajeci kabel jak bylo zmineno.
Dela se to bezne u serv kdy ESC dava 6v ale ty chces mit na servu 8v.

Pokud chces jit s izolaci jeste dal, tak muzes pouzit optoclen na signalove vodice.

Re: 2 přijímače v autě

Napsal: 21.01.2019 20:41
od Peter BT
mne to príde tiež zbytočné, keď chceš dosiahnuť vlastne len funkciu Y kábla....
a že zlá spoľahlivosť pri jednom prijímači?
moje skúsenosti za posledné 4 roky:
súprava FS GT3C - to isté ako GT3B, podomácky prepálený soft podľa návodu tu na fóre..... v autách ovládané klasicky pohon a riadenie, plus samostatné zapínanie osvetlenia cez svetelný modul, samostatne ovládaná svetelná rampa, samostatne ovladané navijáky vpredu a vzadu, ovladanie stieračov a zaklopenie spätného zrkadla..... takže ako vidíš.... blbostí vyśe hlavy..... ani jeden komponent nie je od výroby vodovzdorny..... doplnený je BEC 7A kvôli servu, navijáky sú zo serva s napájaním pohonu napriamo z dvojčlánku.... spravená poctivo kabeláž, elektronika vystriekaná nanoprotechom..... na súťažiach aj expedíciách ho poctivo plavím vo vode aj bahne nespocetnekrát..... na súťažiach v maďarsku sa navijáky nezastavia, koľkokrát ťahám hore chlapcov, ktorým naviják nevládze..... v pohode to funguje, udržba je v umytí hadicou od blata, vysušenie a nabitie.... nie je dôvod aby to nefungovalo, pokiaľ to spravíš poctivo.... a keď to sprasíš, tak ti ani dva prijímače nepomôžu....

Re: 2 přijímače v autě

Napsal: 22.01.2019 12:57
od petos
Ked to sprasi, tak tie dva primace mu zacnu robit taky bordel v kablovacke, ze sa v tom nevyzna nikto.

"...Čím víc drátů, konektorů a součástek, tím větší pravděpodobnost, že se něco podělá..."

Problem s navijakom co ti vysal 7200mAh radsej ries extra vypinacom na napajani k navijaku.
Alebo si tam daj mini regulator na servo navijak. Tie drzia neutral.