Záleží jakým směrem to chcete rozvinout. Na běžné rc rally se používají podvozky v upravené specifikaci TCček (touring cars), tudíž rozvor do 260mm , šíře do 200mm. Pro tyto šasí musí být trať poměrně dobře připravena, světlost budou mít tak cca 15mm. Nejlepší volbou v daném případě bude xray T2 008 a mladší,TRF od tamiye (hůře se shání náhradní díly) XVčko bych viděl spíš jako vhodné na trénování a TAčko jako absolutně nepoužitelné, byť v rc rally bývaly pojem. Jsou i další šasí, které by se daly použít, ale s nima nemám osobní zkušenost, ani co se týče úprav, ani co se týče životnosti dílů. Hlavní rozdíl rallycrosu nebo autokrosu od rc rally, je v tom jak se auto musí řídit. Při tomto způsobu se totiž TAčko stává neřiditelné, prostě pokud mu nestojíš metr za zadkem, tak netušíš co udělá. Další možností je stavba vlastních šasí, ale to chce už znát základní principy fungování šasí.
Elektronika pro tyto šasí:
motor stříďák 17,5-13,5T nebo ekvivalent 200W+/-
servo: cca 10kg a rychlost 0,09s
regulátor: podle potřeby, jednosměrný i obousměrný
baterie: 2čl. Li-Pol
Druhá možnost je pro tento druh závodů používat šasí co jsou označena jako rc rally auta 1/10, ale jejich reálné měřítko je tak 1/8.
https://www.mz-racing.net/tra74064-1-traxxas-ford-fiesta-1-10-4wd-rtr-valentino-rossi/ Elektronika u těchto šasí se bude lišit akorát výkonem motorů.
Motory od 10,5-7,5T ekvivalent 350W +/-, tyto šasí se svým způsobem přibližují buginám v měřítku 1/10.
Teď bude záležet, kterým směrem to chcete rozvinout. Ptej se klidně dál, nechtěl jsem tady z toho dělat slohové cvičení.