inac postup zatial je taky:

a teraz pozitiva:
ten plast pouzity je na 99% velmi pevny a kvalitny,vsetko sedi ako ma, presne, manual je az na niektore veci detajlny. To IFS riadenie ma male vole od poskladania, ale nic strasne. Rejd to ma velmi slusny, je vela detailov uplne super urobenych,je vidno, ze nad tym niekto stravil cas a rozmyslal.
Co je take nahrane:
veze tlmicov sa mi nepozdavaju zatial, IFS a baterka budu asi hlavna vaha podvozku, vsetko vpredu, v strede je prevodovka a elekto, cize asi bude ist po nose dost, ked sa nedovazi.
Ozubenia diferencialov su helicke, obaly su dost priestranne, to znamena, ze do priestoru diferencialu sa da natrepat pomaly lizicka vazeliny. Takisto pastorok diferencialu nema ziadnu zavlacku a teda nie je nijak zabezpeceny voci pohybu - ma len 2 loziska na sebe.