Stránka 2 z 2

Re: Náhrada reglátoru origo traxxas za jiný

Napsal: 29.11.2021 8:29
od vypravci hubicka
no, to je prave to. Ne kazdy jiny regulator to tak ma. Napr. XL-5 trx4 v defaultu, jakakoliv fofrkara, pokud vim i 1080 stejnosmer od HW, Axe R2 od HW atd. to ma plyn k sobe, od sebe brzda, po druhy od sebe zpatecka. Pri dnesni sile/rychlosti tech motoru podle me naprosta nutnost. Pokud jezdis s autem trochu rovne a rychlejc, ne vylozene crawling, tak bud je jizda strasne uskakana ( auto kdykoli pustis plyn krute brzdi), nebo si brzdu nastavis na min, a pak nebrzdi a nedrzi pri crawlingu v kopci a driv nebo pozdejc autem neco trefis, v horsim pripade neci kotniky.

Re: Náhrada reglátoru origo traxxas za jiný

Napsal: 01.12.2021 9:14
od Bohouš
milan008 píše: 19.11.2021 14:33 Tento regulátor se zdá být dobrý, já na Trx používám původní a tu vlastnost co píšeš, sjíždění se svahu považuji osobně za přínos, když potřebuji něco opatrně sjet a když chci zastavit, zařadím prostě jedničku a auto stojí. Ale to je prostě věc názoru. Ať se daří :OK:
To brždění určitě ještě zkusím. Origo regl to, podle všeho, měl v Crawl modu. Ale mě nenapadlo to vyzkoušet. Kluk mě na to upozornil až když jsem sháněl tu náhradu. :-p Používal jsem Trail mode pro plynulejší rozjezdy. Ten v neutrálu nedržel...

Re: Náhrada reglátoru origo traxxas za jiný

Napsal: 01.12.2021 9:34
od Bohouš
Pokud by někoho zajímal pohled na vnitřnosti TRX regulátoru, tak tady je pár fotek.
Je to celé zalité v nějakém plastu. Takže voda se k tomu prakticky nedostane. I když teoreticky by se nějaká štěrbinka někde najít asi dala.

Nová WP80 má zřejmě stejnou úpravu. Alespoň podle toho co je vidět zvenčí. A Quickrun 1625, co tu mám vedle, taky.

Obrázek

Obrázek

Obrázek