No a už počtvrté mám v rukou podvozek modelex Jk 3dv...tentokrát neleze z domu...momentálně je tam tohle, podvozek offroad verze se žlutou karoserií koupeno na italském fóru a mimochodem v bezvadném stavu:
[ /url]
[url=https://servimg.com/view/18949632/1225][ /url]
[url=https://servimg.com/view/18949632/1226][ /url]
[url=https://servimg.com/view/18949632/1227][ /url]
[url=https://servimg.com/view/18949632/1229][ /url]
[url=https://servimg.com/view/18949632/1228][ /url]
[url=https://servimg.com/view/18949632/1230][ /url]
A mechanická část, no, máme to, co jsem odstranil z Vs4, nápravy currie f9, tranny vfd s 21% rychloběhem, ke kterému jsem odstranil DIG, incision uni-joints a 90mm incision shock, vše s axe2300 combo a 32kg MoB servo. A kola proline bf goodridge krawler ve směsi g8 s ráfky hlavy převodovky
[url=https://servimg.com/view/18949632/1231][ /url]
Změnil jsem podvozek a karoserii hehehehe velmi dobrému kamarádovi, který preferoval "sériovou" za tohle:
[url=https://servimg.com/view/18949632/1235]
Tak to vzal s tím, co měl namontované na podvozku, který jsem si nechal hehehehe
Dnes jsem tvrdě pracoval, nejprve jsem dal průkaz tranny a pak VFD:
Poté vytvořte spoje o šířce 4 mm s axiálními surovými prvky a kulovými klouby traxxas, aby vše pasovaly na rozvor 300 mm:
A po několika zářezech v karoserii, aby se vešly VFD a baterie vzadu, a stále je třeba provést úpravy, ale pro tuto chvíli: