Ale Carlos na tlumičích to držet nebude. Olej dřív nebo později proteče pístnicí. Kdyby si tam dal třeba 100.000 olej (budeš jeden tlumič plnit tak asi den) tak stejně. Buď to proteče (třeba za týden) nebo to bude stát jak kdyby tam nebyl tlumič, ale tyč. Když tam dáš jenom tlumiče (prázdné, nebo s rozumným olejem) tak to prostě kecne dolů. Když to bude mět křížit, tak ještě dobře, protože tlumič umožní nápravě jít dolů od kastle (rámu) ale když pojedeš normálně po rovině (ne po plovoucí podlaze, tam ne) tak to bude jaky vibrátor, protože žádnou nerovnost nebude mít co vychytat.
Jak říkal Majk - říká se tomu droop setup a není teda mimochodem prdel ho vychytat. Nejlíp je to asi patrný z TOHOHLE obrázku.
Ten problém je mít ty správně silný pružiny - obě, jak nad, tak pod pístnicí.