Stránka 1 z 7
					
			
				Stavba Liazky na trial do kat. S-3
				Napsal: 15.07.2010 20:50
				od Grizzly
				Ahoj,jelikož se mi moje nynější Liazka zdála už malá a také jsou nová pravidla na příští rok,tak jsem se pustil do stavby nové a ještě větší Liazky,do té největší kategorie a to S-3
Tentokrát jsem,ale nepoužil laminátové destičky,ale pustil jsem se do stavby z PSH materiálu o síle:0.3mm, 0.5mm,1mm a 2mm.Už teď je vidět,že jsem udělal dobře,protože to vychází váhově příznivěji a daleko lépe se s tímto materiálem pracuje.
Nápravy budou použity z Venoma,protože mají uzávěrky diferenciálů,což bude v trialu hodně napomáhat k různým kombinacím jízdy v obtížném terénu.
Ochranný rám budu dělat celý z duralu, místo vstřikovacích trubek,co jsem použil na první Liazce,nyní se učím svařovat dural a už mi to celkem jde.Tolik něco k začátku.
Odkaz na stavbu kabiny:: 
http://griessl.rajce.idnes.cz/Stavba_Li ... al_do_S-3/ 
					
			
				re
				Napsal: 15.07.2010 21:19
				od PeeT156
				tý joo krásný  :tleskam:  :tleskam:
			 
					
			
				
				Napsal: 15.07.2010 21:43
				od MikeP
				A hele dalsi pecka...  :HI:
			 
					
			
				
				Napsal: 15.07.2010 22:19
				od jirkacbx
				Prostě nemam slov.
Navíc v S3 to bude už "kus" auta  :wink:
			 
					
			
				
				Napsal: 16.07.2010 16:58
				od cores
				Karliku ať se ti daří,držíme palce. :OK:
			 
					
			
				
				Napsal: 16.07.2010 22:47
				od Grizzly
				Tak první problém na světě.Střechu jsem udělal z 0,5 a pro vyztužení jsem to podlepil zevnitř druhou 0,5.Po obvodu jsem to potom zalil vteřinákem a to byla chyba,uzavřelo se to a lepidlo ve vnitř se řádně neodvětralo a celá střecha se zvlnila jako prase.Tak jsem ty bubliny propíchal špendlíkem a celý vršek natáhl karosářským tmelem,tak jsem zvědav co to udělá.Už vidím,jak to budu celé řezat.
			 
					
			
				
				Napsal: 17.07.2010 7:59
				od cores
				Mrak to dělal podle balzovýho kopyta,nahřát horkovzdušnou.
Škoda,že sem nedal návod. :-)
			 
					
			
				
				Napsal: 17.07.2010 8:52
				od rotruck
				Návod :?: To je jednoduché  :wink:
  Dřevo (balzu) uřež, obřež, vytvaruj, vybruš . 
PS ustřihni, vystřihni, nastřihni, přilož. Nahřej , ohřej, prohřej , přikrej , rychle přitlač zatlač, srovnej.
Odkryt, zařvat , prásknout s tím , nadávat, kopat , vyhodit    :mrgreen: 
Vše opakuj 3x a napočtvrté se možná povede  :lol:
			 
					
			
				Stavba Liazky na trial do kat.S-3
				Napsal: 17.07.2010 15:01
				od mara126
				mrak to dělal myslin ze 2 PSH,jak řikal rotruck-udělal kopyto a pak to přes to nahřejval a pak ořezat.Musí to bejt větší kus páč ty okraje se můžou kroutit.Jo a žádný výztuhy,drží to samo.
			 
					
			
				
				Napsal: 17.07.2010 19:07
				od cores
				Asi každýmu je jasný jak na to podle kopyta,ale mě šlo právě o ty finty.
			 
					
			
				
				Napsal: 17.07.2010 20:38
				od mrak03
				já mám střechu z 1mm psh,mě se ta střecha povedla na 2 pokus,návod -jestly dobrej to musí posoudit každej sám-psh ohřát od středu ke krajum a natáhnout a držet dokud neschladne,pak ohřát roh a opatrně tahat a tvarovat a pak další část,pozor materiál nejde horkovzduškou nahřát rovnoměrně proto po částech,materiál musí bejt větší aby se na kraji nebortil a bylo za co tahat,pokud se to natáhne moc ,materiál se moc zeslabí a je to na ho..o,pokud mužu poradit -vyzkoušet na prvním kuse jak se to chová a na co si dát pozor,finále-zastříhnout do požadovaného tvaru a troch obrousit nerovnosti,dost jednoduchý a nenáročný na vybavení a já osobně sem spokojenej s výsledkem ,/fotky ve scale liaz 1/10/
			 
					
			
				Stavba Liazky na trial do kat. S-3
				Napsal: 18.07.2010 12:09
				od mara126
				myslim že by nebylo špatné vyzkoušet několik způsobů tvarování a pak o tom založit vlákno než to probírat zde,co vy na to.
			 
					
			
				
				Napsal: 18.07.2010 21:22
				od Grizzly
				Dík za rady.O tepelném tvarování PSH vím a vyzkoušel jsem si to,ale vzniká tady jeden veliký problém a to, že materiál po zahřátí zůstane hrozně křehký a pružnost se ztratí a to na trialovém autě vážícím okolo 5 kilo,které se dost často kutálí,nebo musíš přes plný plyn prorazit a vyhrnout zeminu, je na závadu,kolikrát se zohýbá i ochranný rám.Proto se snažím tomuto vyhnout a řeším to pomocí různě nařezaných pl. trubek.Jinak střecha se mi povedla dokonale odříznout pomocí Dremelky a pružného náhonu bez poškození dalších dílů.Tak, že hurá do druhého pokusu. :tleskam:
			 
					
			
				
				Napsal: 18.07.2010 22:02
				od noha
				Ty Karle koukej na tom zamakat páč si myslím,že nemáš moc času aby si nám to přivezl ukázat na Sokolčí :lol: .....mooooc pěkná práce
			 
					
			
				
				Napsal: 18.07.2010 22:03
				od Baterfly
				Ahoj Karle, prosím tě jaký to bude mít měřítko? Jinak děláš to z PSH nebo ABS jak jsi psal na začátku, nebo obojí?
Jarda.