Stránka 25 z 26

Napsal: 29.01.2012 12:06
od jobik
No to vlastně je pravda když by to bylo zadem tak je to víceméně stejný akorát to že páka od serva je vepředu a taky mě došlo pokud by se nějakým způsobem vytvořil ten oboustranný kloub tak kam by se na té straně dal tlumič když z jedné strany bude páka od serva a na druhé spojovačka.
Takže teď už vážně moc nenapadá sice jak jsem psal v normální poloze to řízení funguje ale jak dojde k propružení tak už tak nefunguje... :|

Napsal: 29.01.2012 12:21
od Hank61
Já jsem taky upravoval řízení na cécéčku, včera jsem to testoval a mě to funguje dobře. S tou malou změnou geometrie při propružerní nic neuděláš a myslím, že v rychlostech, kde se s expedicemi pohybujeme je to fuk. Obávám se, že když dáš spojovačku dozadu, nastane problém, kam s předníma tlumičema. Já je mám oproti origo CC kvůli spojovačce a tyči řízení zepředu, právě za rameny přední nápravy :-)

Obrázek

Napsal: 29.01.2012 14:04
od Knedlousek
Ba ne, spojovačka v zadu je dobrej nápad. Spojovačku dozadu upravenou těhlici aby byli ty ramínka delší a tlumičům to nevadilo. Já mám spojovačku teda vepředu, ale těhlice prostavený kouskem hliníku a tlumiče se mi tam vejdou.

Napsal: 29.01.2012 18:02
od minotaur
Myslím, že v podběhu je místa na obě řešení dost. Ale jak jsem psal, malé změny geometrie bych neřešil, přesně jak píše Hank, při těch pěších rychlostech to nevadí.

Napsal: 29.01.2012 18:35
od jobik
No v podběhu je dost místa ale na ramenu jsou jen vzadu a v předu a když na jedné straně bude jak spojovačka i táhlo k servu tak není potom kam dát tlumič.
Malé rozhození geometrie bych bral ale co mě to dělá to už není drobný ani nejde pořádně tlumič.

Tady je video jak se to řízení vlastně chová a co jsem popisoval problém
http://www.youtube.com/watch?v=NMdcvoLo ... e=youtu.be :wink:

Napsal: 29.01.2012 19:10
od mrak03
no to dělá ale psal sem že musíš geometrii nastavit při provozně zatíženým modelu ,pak se tenhle jev zmenší a projevuje se to nejvíc v horní a dolní poloze ramen, jinak si uvědom že při pružení ze spodní polohy do horní se náprava roztahuje protože jsou ramena šikno a ve vodorovné poloze je náprava nejširší, jinak ještě ohni kulák od serva směrem dolu tak aby ti ovládací páka běhala blíž ke spojovačce, tím se trochu omezí to velký nadzvedávání a natáčení jednoho kola, jinak tenhle systém je asi nejjednodušší jak trochu zlepšit řízení ale není dokonalej, já sem s tím spokojenej určitě to je lepší než origo řízení

Napsal: 13.06.2012 21:18
od jobik
... :TIME:

Re: Pajero z Mejta

Napsal: 02.10.2013 17:51
od jobik
Oživim téma :YOP:

Auto mi už nějakou dobu stojí a proto bych ho znovu rád zprovoznil. Naposled jsem tu řešil nějaký způsob řízení na předku ale bez výsledku proto jsem se rozhodl že napodobim řízení které je myslim si účinné a tady na Ccčku známé.

Jen by chtěl poprosit někoho kdo to tak má tak jestli by mi nepopsal nebo přímo nevyfotil uchycení serva k podvozku naležato jak to má vyřešený s přívodním káblem a celkové uchycení Nějak si nevim rady jak by to tam mohlo bejt Díky ;-)

Re: Pajero z Mejta

Napsal: 02.10.2013 19:19
od Kiki
Pokud Ti pomůžou moje fotky....

Obrázek

Kolem serva mám, na těsno, naohýbaný plechový pás,který je zvrchu přišroubovaný k tomu duralovému držáku. Ty vinkly zepředu jsou proti posunu serva dopředu. Zkoušel jsem i vypilovaný držák, přímo na díry serva, ale pokaždé se plast rozlamal.
Více na: http://kiki068.rajce.idnes.cz/Dnesni_venceni_upravy_2.3.2013/

Re: Pajero z Mejta

Napsal: 02.10.2013 20:13
od mrak03
nebo takhle
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Re: Pajero z Mejta

Napsal: 02.10.2013 20:27
od jobik
Jo jasně tak bych si to nějak představoval to uchycení jenže jak u první fotky tak i u těch od mraka musíte teda mít nějaké menší serva že to dáte mezi podběhy jak je tedkon vidět u mraka tam to je paradní jak to vychazí a hlavně že ty podběhy nejsou řezaný.

Já mám servo MG 946towepro a prostě se mi mezi blatníky nemuže vejít tak jak to máte VY viz názorné foto snad to z toho pochopíte co mám na mysli :-(

Obrázek



To mrak : jak ty to máš s tím plechem řešení teda to uchycení serva k podvozku ??

Re: Pajero z Mejta

Napsal: 02.10.2013 20:36
od mrak03
vořezaný patky standartního serva (rozměry), tím se vejde do podběhů, plech je přitaženej přes servo do horních ramen , ty šrouby sou turch, z boků vedle serva sem na podběhy lípnul takovej špalík z plastu aby vymezil vakl a servo sedělo těsně, tím se nehne do boků a plech to drží stažený přes přední dif

snad si to pochopil

Re: Pajero z Mejta

Napsal: 02.10.2013 20:50
od jobik
Aháá :lol: a ty šrouby co přitahujou plech k servu jsou teda skrz až dolu k ramenům a prochazí těsně vedle serva to sou ty dva z každý strany a zbylý vůle mezi blatníkama to máš ty plasty vlepený asi tak že ?? :YOP:
Joo a kabel tam máš těsně ohlej u blatniku asi viď ?

Re: Pajero z Mejta

Napsal: 02.10.2013 21:12
od mrak03
jo

Re: Pajero z Mejta

Napsal: 02.10.2013 21:14
od jobik
Dík za vysvětlení :wink: :OK: