Stránka 1 z 1

Nastaveni diferencialu (protaceni kol)

Napsal: 20.08.2010 19:06
od rcdriver123
chtel bych se zeptat jestli pro trial nebo tak neco je lepsi mit to vic utahli aby se ty kola tocila vic obe nebo jestli je lepsi to mit povolenejsi nebo tak akorat? dik ze odpovedi nepiste sem ze to je dalsi moje blba otazka :wink:

Napsal: 20.08.2010 19:25
od aushaus
Utáhni je pokuď možno úplně, sice tím zhoršíš účinost zatáčení a vlatně naprosto vyloučíš práci diferenciálů jejichž úkolem je přenášet točivý pohyb na každé kolo jinak, podle poloměru zatáčky (vnější kolo obepisuje větší část kružnice než vnitřní) ale v terénu se to vyplatí, kvůli tomu že na všechny kola bude přenášena stejná síla ikdyž každé bude různě namáhane, jinak by se veškerá síla soustředila na nejmíň zatížené kolo a to by začlo hrabat (nebo se volně protáčet ve vzduchu) zatímco zbylá kola by stála :wink:

Napsal: 20.08.2010 21:36
od jirkacbx
Nejlíp pevná osa/hodně utažený diferenciál.
Jinak jak píše aushaus.

Napsal: 20.08.2010 22:19
od gorila
Akorát časem budeš řešit opotřebení celé trakce.

Napsal: 21.08.2010 8:37
od rcdriver123
mam to utazeny tak akorat rucne mam co delat abych to protocil nebo na kazdy vyvod do kola dat brzdu ale to by bylo moc slozite, ale dik za odpovedi